رئیس باشگاه بارسلونا با وجود به حد نصاب رسیدن تعداد امضاهای لازم از سوی اعضای برای برگزاری جلسه استیضاحش، همچنان به ادامه دادن به فعالیت خود تأکید دارد.

رئیس باشگاه بارسلونا با وجود به حد نصاب رسیدن تعداد امضاهای لازم از سوی اعضای برای برگزاری جلسه استیضاحش، همچنان به ادامه دادن به فعالیت خود تأکید دارد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، خوسپ ماریا بارتومئو رئیس باشگاه بارسلونا می‌گوید اینکه بیش از ۲۰ هزار نفر از اعضای این باشگاه به صورت رسمی خواهان برکناری او شده‌اند، تأثیری بر تصمیم قبلی او برای ماندن بر مسند ریاست باشگاه نداشته است.

طبق اساسنامه باشگاه بارسلونا در صورتی که ۱۶ هزار و ۵۰۰ نفر از اعضای باشگاه خواهان برکناری رئیس باشگاه شوند، باشگاه موظف به برگزاری یک همه‌پرسی درباره آینده آن فرد است. اکنون بیش از ۲۰ هزار نفر از اعضای باشگاه چنین درخواستی داشته‌اند و به این ترتیب یک همه‌پرسی درباره آینده بارتومئو برگزار خواهد شد. با این حال رئیس کاتالان‌ها هنوز هم تمایلی به استعفا ندارد.

او به شبکه TV۳ کاتالونیا گفت: تعداد امضاها حتی آنهایی که این جنبش را آغاز کردند هم غافلگیر کننده بوده است. ما اکنون در حال اعتبارسنجی این امضاها هستیم. هر کاری که لازم باشد برای شفاف‌سازی در این خصوص انجام خواهد شد. در همین حال هیئت مدیره باشگاه همچنان به کار خود برای ساختن جنگنده‌ترین تیم ممکن ادامه می‌دهد. ما بعد از پایان دوره اعتبارسنجی، دوباره درباره این موضوع صحبت خواهیم کرد. در حال حاضر اما هیچ کسی قصد استعفا ندارد.

بارتومئو افزود: باشگاه قصد متوقف کردن فعالیت‌هایش را ندارد و ما همچنان به کارمان ادامه می‌دهیم. بازار نقل و انتقالات هم تا پنجم اکتبر فعالیت دارد. هیچ کسی به استعفا فکر نکرده است و ما روی کار روزمره خود تمرکز داریم.

بارتومئو آخرین سال کاری‌اش به عنوان رئیس باشگاه بارسلونا را سپری می‌کند و به خاطر ناکامی‌های فصل گذشته تیم که هیچ جامی نبرد و همچنین اعترافات اخیر لیونل مسی علیه او به شدت تحت فشار قرار دارد. انتخابات دوره بعدی ریاست باشگاه بارسلونا ماه مارس سال ۲۰۲۱ (اسفند ۱۳۹۹) برگزار می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.