با وجود انتشار خبرهایی متعدد درباره بازگشت گرث بیل به تاتنهام، سرمربی پرتغال این تیم هنوز تمایلی به صحبت درباره او ندارد.

با وجود انتشار خبرهایی متعدد درباره بازگشت گرث بیل به تاتنهام، سرمربی پرتغال این تیم هنوز تمایلی به صحبت درباره او ندارد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، ژوزه مورینیو می‌گوید که گرث بیل هنوز بازیکن او نیست و تا زمانی که بازگشت او به وایت‌هاریت‌لین قطعی نشود، درباره او صحبت نمی‌کند.

طی دو سه روز اخیر خبرهای متعددی درباره توافق باشگاه‌های رئال مادرید و تاتنهام برای بازگشت گرث بیل به تیم سفیدپوش لندن به عنوان بازیکن قرضی منتشر شده اما مورینیو پس از بازی شب گذشته (پنجشنبه) شاگردانش در دومین دور از مرحله مقدماتی لیگ اروپا تأکید کرد که هنوز این جابجایی قطعی نشده است.

مورینیو پس از پیروزی ۲ بر یک تاتنهام مقابل تیم لوکوموتیو پلوفدیف بلغارستان، درباره بازگشت بیل ۳۱ ساله که ۷ سال پیش تاتنهام را به مقصد رئال مادرید ترک کرد، گفت: من نمی‌توانم درباره چیزی که نمی‌دانم نظر بدهم. از نظر من، تا زمانی که بیل بازیکن تاتنهام نشود، او هنوز بازیکن رئال مادرید است و من هم به این واقعیت که او بازیکن تیمی دیگر است و نباید درباره‌اش حرف زد، احترام می‌گذارم.

پیروزی تاتنهام مقابل حریف بلغارستانی‌اش با دو گل دیرهنگام هری کین و تانگوی اندومبله رخ داد تا این تیم در دقایق پایانی از شکست فرار و به دور بعد صعود کند. آقای خاص پس از بازی به تمجید از دومین گلزن بازی پرداخت، بازیکنی که تا فصل گذشته به نظر نمی‌رسید آینده‌ای در تاتنهام داشته باشد.

مورینیو در نشست خبری پس از بازی گفت: تانگوی در حال پیشرفت است. فصل گذشته او چنین شرایطی نداشت و در وضعیتی قرار گرفته بود که من در آن پیشرفتی نمی‌دیدم. در حال حاضر اما او خیلی خوب تمرین می‌کند. اندومبله پس از ریکاوری از مصدومیت اخیرش، از نظر فیزیکی در حال پیشرفت است و در ۳۰ دقیقه پایانی بازی هم دقیقاً همان چیزهایی که از او می‌خواستیم را به ما داد. من در حال حاضر به توانایی‌های او ایمان دارم. در واقع هرگز به او توانایی‌های فنی شک نکردم بلکه شکم درباره انگیزه، ذهنیت و رویکرد حرفه‌ای‌اش بوده است. الان اما در این بخش هم به او ایمان پیدا کرده‌ام. ما قبل از بازی با هم توافق کردیم که او در ترکیب اصلی قرار نگیرد، چون خود او احساس می‌کرد هنوز برای این کار زود است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.