هافبک هجومی تیم فوتبال برشا با عقد قراردادی قرضی دارای بند خرید قطعی به تیم فوتبال میلان پیوست.

هافبک هجومی تیم فوتبال برشا با عقد قراردادی قرضی دارای بند خرید قطعی به تیم فوتبال میلان پیوست. به گزارش خبرگزاری تسنیم، ساندرو تونالی بازیکن تیم فوتبال برشا با عقد قراردادی یک ساله و به عنوان بازیکن قرضی به تیم فوتبال میلان پیوست. تونالی که در روسونری پیراهن شماره ۸ را به تن خواهد کرد، چهارشنبه شب تست پزشکی‌اش در این تیم را با موفقیت انجام داد و ساعاتی بعد برگه قراردادش را امضا کرد.

او تا ماه ژوئن سال ۲۰۲۲ با برشا قرارداد دارد و میلان برای قرض گرفتن این هافبک ایتالیایی ۱۰ میلیون یورو می‌پردازد. همچنین میلان این گزینه را دارد که در پایان فصل پیش رو با پرداخت ۱۵ میلیون یوروی دیگر با او قرارداد قطعی ۵ ساله ببندد. در صورتی که این اتفاق رخ دهد، میلان ۱۰ درصد از رقم فروش تونالی به هر تیم دیگری را باید به برشا بپردازد.

تونالی تا دو هفته پیش در آستانه عقد قراردادی مشابه با اینتر بود اما در حالی که تمرکز نراتزوری روی سایر خرید‌هایش بود، میلان دست به کار شد و با ارائه پیشنهاد خود، تونالی ۲۰ ساله را که طرفدار میلان هم هست، به خدمت گرفت.

در همین حال گزارش‌هایی منتشر شده که تونالی برای پوشیدن پیراهن شماره ۸ میلان با جنارو گتوسو مالک قبلی این پیراهن در روسونری تماس گرفته تا از او برای پوشیدن این پیراهن اجازه بگیرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.