سرمربی تیم فوتبال داماش گیلانیان گفت که تیمش با تمام وجود مقابل شاگردان رسول خطیبی صف‌آرایی خواهد کرد.

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلانیان گفت که تیمش با تمام وجود مقابل شاگردان رسول خطیبی صف‌آرایی خواهد کرد. مازیار ربیعی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره دیدار فردا (یکشنبه) شاگردانش مقابل تیم فوتبال آلومینیوم اراک که تعیین‌کننده سرنوشت دومین تیم صعودکننده به لیگ برتر است، اظهار داشت: ما به اراک آمده‌ایم و با تمام وجود مقابل آلومینیوم بازی کنیم تا حرف و حدیثی باقی نماند. غیرت و شرافت فروشی نیست و مطمئن باشید فردا با تمام وجود به میدان می‌رویم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا تماس مشکوکی با او یا سایر اعضای تیم داماش گیلانیان گرفته شده است یا خیر، تصریح کرد: چنین تماسی نداشتیم. من با سرمربیان آلومینیوم و مس کرمان رفاقت دارم و برای هر دوی آنها احترام قائل هستم، اما رفاقت ما خارج از زمین است و داخل زمین با هم رفاقتی نداریم. ما فردا جوانمردانه بازی می‌کنیم و فکر می‌کنم بازی بسیار خوبی ارائه خواهیم کرد.

سرمربی داماش گیلانیان درخصوص شرایط مالی این تیم به تسنیم گفت: وضعیت مالی ما تغییری نکرده است. برخی از بازیکنان پنج و تعدادی از آنها ۱۵ درصد از قرارداد خود را دریافت کرده‌اند و من، بی‌نهایت از آنها تشکر می‌کنم. بازیکنانم بدون هیچ پولی با تمام وجود بازی کردند و درس بزرگی به این فوتبال دادند. آنها از لحاظ فنی و اخلاقی فوق‌العاده هستند و من هیچ وقت این بچه‌ها را فراموش نمی‌کنم. مدیران باشگاه هم به یاری ما آمدند و به موقع به تیم رسیدگی کردند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.