سرمربی تیم فوتبال نساجی می‌گوید زمانی که سرمربی نفت مسجد سلیمان بوده، هواداران این تیم دوست داشتند نساجی هم به لیگ برتر صعود کند.

به گزارش ایسنا، محمود فکری، سرمربی تیم فوتبال نساجی قائمشهر در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با نفت مسجد سلیمان اظهار کرد: برای این بازی تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و آماده شدیم. نفت یکی از تیم‌های خوب لیگ است. امیدوارم بازی خوبی ارائه بدهیم و سه امتیاز را بگیریم.

او درباره تقابل با تیمی که خودش آن را به لیگ برتر آورده هم گفت: از این بازی خیلی خوشحالم. من فوتبال حرفه‌ایم را از نساجی شروع کردم. از طرف دیگر در صعود نفت مسجد سلیمان به لیگ سهمی کوچکی داشتم. زمانی که تیم نفت مسجد سلیمان صدرنشین بود، طرفدارانش دوست داشتند نساجی هم به لیگ برتر صعود کند. چون می‌دانستند نساجی یک تیم ریشه دار است و طرفداران پرشوری دارد. همان موقعی هم که من در نفت بودم مردم به نساجی عرق داشتند. این اتفاق افتاده و هر دو تیم در لیگ برتر هستند. الان هم حس خوبی دارم. دیدن این تیم از نزدیک به من انرژی خوبی می‌دهد و یادآور روزهای سخت و خوبی است که با این تیم و مردم داشتم. نتیجه بازی در کل زندگی آنقدر مهم نیست و مهم معرفتها و حفظ ارزشهاست. نتایج فراموش می‌شوند. امیدوارم به دور از مسائل حاشیه‌ای، بازی خوبی شود.

فکری اضافه کرد: نتایج ما در هفته‌های اخیر دو وجه دارد. یکی بحث فنی است و یک بحث هم مسائل روحی و روانی است. ما در هم دو بخش روی بازیکنان کار کردیم و به بازیکنان گفتیم که جایگاه نساجی نیمه پایین جدول نیست. بازیکنان باید این خودباوری و اعتماد به نفس را داشته باشند که بتوانند توانایی‌هایشان را ارائه دهند. خدا را شکر در بحث خودباوری این اتفاق افتاد. کادر فنی ما خیلی تلاش می‌کنند و وقت می‌گذارند. تمرینات خوبی را برای بازیکنان در نظر گرفته‌ایم. همچنین بازیکنان هم مرتب و منظم و با انگیزه تمرین می‌کنند. نقاط قوت‌مان را بیشتر می‌کنیم و نقاط ضعف را سعی می‌کنیم ترمیم کنیم. در این سه بازی هم خوب گل زدیم و هم کم گل خوردیم و موقعیت‌های خوبی به وجود آوردیم. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد و بازی به بازی جلو برویم.

سرمربی نساجی درباره دیدار هفته آینده با استقلال هم توضیح داد: همان احساسی که به بازی با نفت مسجد سلیمان دارم،‌ به بازی با استقلال هم دارم. بعد از بازی با نفت مسجد سلیمان به بازی با استقلال فکر می‌کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.