باشگاه رم به طور رسمی به همکاری‌‌اش با مدیر ورزشی خود پایان داد.

باشگاه رم به طور رسمی به همکاری‌‌اش با مدیر ورزشی خود پایان داد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، جان‌لوکا پتراکی که در حدود یک ماه پیش در پی بالا گرفتن اختلافش با جیمز پالوتا، رئیس باشگاه رم، فعالیش به‌عنوان مدیر ورزشی این تیم به حالت تعلیق در آمده بود، از این پست رسماً کنار گذاشته شد.

روزنامه ایتالیایی «ایل تمپو» چاپ رم اکنون خبر می‌دهد پتراکی که فعالیت‌هایش به‌عنوان مدیر ورزشی تیم فوتبال رم از تاریخ ۱۸ ژوئن (۲۹ خرداد) به حالت تعلیق درآمده بود، نامه اخراجش را از سوی این باشگاه ایتالیایی دریافت کرده است.

اعضای هیئت مدیره باشگاه رم در تاریخ ۲۶ ژوئن (۶ تیر) با اکثریت آرا به این نتیجه رسید بودند که به همکاری خود با پتراکی ۵۱ ساله پایان دهند. پتراکی که تابستان گذشته به همکاری‌اش با تورینو پایان داد و به سمت مدیر ورزشی رم منصوب شد، حالا مورگان دی‌سانتیس به طور موقت جانشین او شده است.

با این شرایط این پرونده احتمالاً به دادگاه خواهد رفت، چرا که جان‌لوکا پتراکی پیشنهادهای رم برای فسخ توافقی قرارداد را رد کرده است. با این شرایط به نظر می‌رسد باشگاه رم باید دستمزد دو سال باقیمانده از قرارداد پتراکی را که ۲.۴ میلیون یورو به علاوه پاداش‌های در نظر گرفته شده، می‌ارزد را بپردازد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.