مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان گفت:‌ هنوز به کسب سهمیه آسیایی در فصل نوزدهم فوتبال امیدوار هستیم.

علی عیسی‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا درباره منفی شدن تست کرونای تمام اعضای این تیم، اظهارکرد: همان‌طور که می‌دانید هنوز وضعیت خوزستان از نظر شیوع کرونا به شرایط عادی نرسیده است اما ما پروتکل‌های ابلاغی برای انجام تمرینات و برگزاری مسابقات را کاملا رعایت کرده‌ایم و نتیجه این شد که تست کرونای تمام اعضای تیم منفی بود.

وی بیان کرد: خدا را شکر دو هفته‌ای است که مردم شهر آبادان به خوبی نکات بهداشتی را رعایت می‌کنند و طبق آن‌چه مشاهده می‌شود، بیش از ۸۰ درصد مردم شهر خود را ملزم به استفاده از ماسک می‌دانند. به هر حال اگر مردم به آن‌چه مسئولان بهداشت و درمان کشور تأکید دارند، توجه کنند به نظرم ویروس کرونا خیلی زودتر از این‌ها از بین می‌رود. پیش از این نیز آمار مبتلایان به ویروس کرونا در شهرستان آبادان، روزانه ۱۲۰ نفر بود اما این آمار اکنون به ۱۲ نفر رسیده است و این نشان می‌دهد که مردم بسیار خوب رعایت می‌کنند.

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان عنوان کرد: پیش از این نیز تیم نساجی اعلام کرده بود که با توجه به وضعیت قرمز خوزستان، مکان بازی نساجی و نفت آبادان تغییر کند اما آن‌ها به آبادان آمدند و بازی با رعایت تمام نکات بهداشتی و ایمنی و بدون به وجود آمدن کوچک‌ترین مشکل برگزار شد.

وی در پاسخ به این سوال که باتوجه به اظهارات سرمربی تراکتور مبنی بر این‌که "تا تکلیف بازی‌های معوقه لیگ مشخص نشود، از مالک باشگاه می‌خواهد دیگر به میدان نروند"، نظر باشگاه صنعت نفت در این خصوص که هنوز از شانس کسب سهمیه آسیایی برخوردار است، چیست؟ گفت: تصمیم در این زمینه بستگی به سازمان لیگ دارد و باشگاه‌ها نیز تابع یکسری قانون و مقررات هستند و این باشگاه‌های فولاد و استقلال نیز با توجه به آمار بالای مبتلایان به کرونا نتوانستند به میدان بروند و این هم به خاطر عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی بوده است. به هر حال شرایط پیش آمده برای این دو باشگاه ناخواسته بود و این موارد اجتناب‌ناپذیر است. در هر صورت اگر خلاف پروتکل‌ها رفتار کنیم، عواقب آن ناگوار خواهد بود.

وی در ادامه درباره کسب یک شکست و یک تساوی در دو هفته اخیر توسط صنعت نفت آبادان، گفت: ما همچنان به کسب سهمیه آسیایی امیدوار هستیم و بازیکنان‌مان برای کسب این سهمیه انگیزه دارند. ضمن این‌که تلاش می‌کنیم، در جدول صعود داشته باشیم و جایگاه‌مان را ارتقا ببخشیم.

عیسی‌زاده در پایان با بیان این‌که صنعت نفت آبادان در هفته‌های اخیر نسبتا خوب کار کرده است، افزود: امیدوارم در دیدارهای آینده عملکرد بهتری را از تیم شاهد باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.