رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال در پایان جلسه این هیئت به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال در پایان جلسه این هیئت به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، اسماعیل خلیل‌زاده در حاشیه نشست عصر امروز (دوشنبه) هیئت مدیره باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که آیا راستی‌آزمایی تست کرونا از بازیکنان استقلال، زیر سوال بردن این باشگاه نیست؟ اظهار داشت: وقتی که کسی مبتلا به کرونا می‌شود، مگر چند روز در بدن می‌ماند؟ زمانی که تست کرونا می‌گیرند و مثبت می‌شود، یعنی فرد مبتلا است. ما نمی‌دانیم سیاست فدراسیون فوتبال در قبال اتفاقات اخیر چیست.

وی درباره جلسه امروز گفت: جلسه امروز جلسه‌ای برای حل مشکلات باشگاه و گفت‌وگو درخصوص اتفاقات اخیر درباره بیماری اعضای تیم بود. همه می‌دانند که اعضای تیم کرونا گرفته‌اند. من مقابل درِ باشگاه نیز در مصاحبه‌ای گفتم که خودم بیماری را گرفته بودم. این بیماری شوخی‌بردار نیست و کسی به حرف‌هایم توجهی نکرد. همانجا گفتم که مخالف برگزاری رقابت‌های فوتبال در این زمان هستم اما از تصمیم فدراسیون اطاعت می‌کنیم. حالا هم چند بازیکن کرونا گرفته‌اند و از ۲۵ درصد هم بیشتر است. امروز هم می‌بینید که تیم‌های دیگر نیز دچار مشکل شده‌اند.

رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که آیا در این جلسه درباره دو سرمربی سابق استقلال نیز صحبتی صورت گرفت یا خیر؟ عنوان کرد: امروز هیچ صحبتی درباره پرونده استراماچونی و شفر نشد.

خلیل‌زاده در واکنش به حضور اعضای تیم پارس جنوبی در زمین و اینکه ادعای نتیجه ۳ بر صفر دارند، گفت: من نمی‌دانم این چه ادعایی است. مگر می‌شود یک نفر کرونا نداشته باشد و بگوید که دارد. در خصوص بازی بعد و نتیجه نیز این سیاستی است که فدراسیون باید در نظر بگیرد.

وی درباره همکاری با کارگزار جدید خاطرنشان کرد: مشکل کارگزار قبلی حل شده و کارگزار جدید نیز کارش را ادامه می‌دهد و با قدرت نیز انجام می‌دهد.

رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که آیا مسئولان باشگاه درخصوص شرایط به وجود آمده جلسه‌ای با سازمان لیگ خواهند داشت یا خیر؟ گفت: بالطبع مدیرعامل تیم جلسه‌ای در این باره خواهد داشت.

خلیل‌زاده درباره اظهارات نظری، یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال مبنی بر اینکه برای پرسپولیس جام از منیریه می‌خرند و با اسنپ می‌فرستند و حاشیه‌های این صحبت گفت: این سوال را از خودِ آقای نظری بپرسید. او امروز هم با مدیرعامل هماهنگ کرده بود که در جلسه هیئت مدیره شرکت نمی‌کند.

وی درباره احتمال کنار گذاشته شدن استقلال از جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا به دلیل عدم شروع تمریناتش گفت: بازیکنان ما کرونا گرفته‌اند و اگر مبتلا نمی‌شدند، بازی می‌کردند. تیم ما دچار بحران و گرفتاری شده است. حتی من و فتح‌الله‌زاده و برخی از بازیکنان اعضای تیم نیز مبتلا شده‌ایم.

رئیس هیئت مدیره استقلال درباره وضعیت این بیماری در بین بازیکنان استقلال عنوان کرد: من چیزی درباره بستری شدن بازیکنان نمی‌دانم اما می‌دانم که در قرنطینه خانگی هستند و بر همین اساس باید دستورات پزشکی را نیز رعایت کنند.

خلیل‌زاده درباره عدم نتیجه‌گیری استقلال در دو بازی اخیر اظهار داشت: به نظر شما آیا در اهواز و مقابل فولاد نمی‌توانستیم نتیجه بگیریم؟ یک بار آن بازی را ببینید که واقعا چه اتفاقی در آنجا رخ داد. در اهواز عدالت رعایت نشد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره برگزاری یک میهمانی در خانه مهدی قائدی گفت: من اطلاعی در این زمینه ندارم.

خلیل‌زاده در پاسخ به این سوال که آیا در جلسه امروز درخصوص فصل آینده نیز حرفی مطرح شد یا خیر؟ تصریح کرد: امروز حرفی درباره فصل بعد نشد. در این باره نیز سوالات خود را از مدیرعامل تیم بپرسید و می تواند به همه سوالات جواب بدهد.

وی در پایان درباره موضع باشگاه استقلال درباره مسائل فنی و بحث اولتیماتوم به فرهاد مجیدی گفت: مجیدی سرمربی تیم است و از او حمایت می‌کنیم. در مورد اولتیماتوم به ایشان، من چیزی دیده‌ام و نه شنیده‌ام.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.