مهاجم گابنی تیم فوتبال آرسنال برای تمدید قراردادش شروطی دارد که افزایش حقوق یکی از آنهاست.

مهاجم گابنی تیم فوتبال آرسنال برای تمدید قراردادش شروطی دارد که افزایش حقوق یکی از آنهاست. به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از ESPN، پیر امریک اوبامیانگ مهاجم تیم فوتبال آرسنال برای ماندن در این تیم دو شرط دارد. یکی از آنها درباره مدت قراردادش است و دیگری درباره حقوقش. طبق اعلام منابع نزدیک به باشگاه آرسنال مهاجم گابنی سابق تیم فوتبال بوروسیا دورتموند از توپچی‌ها خواسته است که با او قراردادی سه ساله ببندد که به موجب آن او هر هفته ۲۵۰ هزار پوند حقوق بگیرد.

اوبامیانگ ۳۱ ساله وارد سال پایانی قراردادش با آرسنال شده و از این رو باشگاه برای تمدید قراردادش با او وارد مذاکره شده است. البته این مذاکرات قرار بود مدت‌ها پیش آغاز شود، اما به دلیل شیوع کرونا به تعویق افتاد.

توپچی‌‌ها به دلیل ضررهای مالی متحمل شده به دلیل تعلیق سه ماهه بازی‌ها پس از شیوع کرونا، هنوز بودجه تابستانی‌شان را تعیین نکرده‌اند به خصوص که احتمال دارد آنها سهمیه هیچ‌کدام از رقابت‌های اروپایی فصل آینده را هم نگیرند. با این حال حفظ اوبامیانگ برای آنها در اولویت است.

اوبامیانگ فصل گذشته در کنار جیمی وارد مهاجم لسترسیتی برترین گلزن لیگ برتر بود و اخیراً هم تمایل خود برای ماندن در آرسنال را ابراز کرده است. او در ژانویه سال ۲۰۱۸ با قراردادی ۵۶ میلیون پوندی از دورتموند به آرسنال پیوست و با توجه به سن‌اش انتظار می‌رود که این آخرین قرارداد بزرگی باشد که می‌بندد.

اوبامیانگ چهارشنبه هفته گذشته با دو گلی که به نوریچ زد، رکورد جدیدی برای کمترین زمان ثبت‌شده برای پنجاه گله شدن در لیگ برتر (۵۱ گل در ۷۹ بازی) را در تاریخ باشگاه آرسنال رقم زد. به همین دلیل هم باشگاه آرسنال قصد دارد به او پاداش بدهد. اوبامیانگ در حال حاضر هفته‌ای ۲۰۰ هزار پوند حقوق می‌گیرد، اما او خواهان افزایش این رقم به ۲۵۰ هزار پوند شده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.