سرپرست سازمان لیگ فوتسال تاکیدکرد که فصل ۹۹ لیگ برتر به سال بعد کشیده می‌شود.

آرش جابری، سرپرست سازمان لیگ فوتسال در گفت‌وگو با ایسنا در مورد زمان برگزاری فصل جدید لیگ برتر فوتسال گفت: منتظر مشخص شدن زمان دو رویداد جام باشگاه‌های آسیا و جام ملت‌های آسیا هستیم تا در مورد زمان شروع لیگ برتر تصمیم گیری کنیم. با توجه به اینکه چند فیفا دی هم پیش رو است و می خواهیم برنامه های لیگ منطبق با برنامه های تیم ملی باشد تاریخ را باز نگه داشته‌ایم تا تکلیف رقابت‌های ملی هم مشخص شود. این فصل لیگ برتر به طور قطع پلی‌آف نخواهد داشت. به احتمال زیاد لیگ برتر را در شهریور ماه استارت می‌زنیم و تا اردیبهشت سال آینده بازی‌ها را به اتمام می‌رسانیم و قطعا مسابقات به سال بعد هم کشیده می شود.

جابری در مورد ابتلای دو بازیکن مس سونگون به کرونا تاکید کرد: طی تماسی که با مدیرعامل این باشگاه داشتیم دو بازیکن رده پایه این تیم که در جمع بزرگسالان هم حضور دارند به کرونا مبتلا شده اند که به قرنطینه رفته اند. با توجه به منفی بودن تست سایر بازیکنان این تیم و همچنین تیم گیتی پسند مشکلی برای برگزاری بازی فینال وجود ندارد.

سرپرست سازمان لیگ فوتسال در مورد اینکه یکی از تیم های لیگ دسته اولی بدون انجام تست کرونا تمرین کرده است گفت: تیم فودکای تهران بدون تست کرونا تمرینات را شروع کرده که تخلف کرده است و با این تیم برخورد می‌شود. ما دوبار برای هیات های فوتبال ابلاغ زدیم که تیم‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و انجام تست کرونا تمرینات را شروع کنند اما این تیم بی توجه به این امر تمرینات خود را برگزار کرده است.

جابری در مورد زمان شروع لیگ دسته دوم فوتسال خاطرنشان کرد: فعلا ستاد مقابله با کرونا در ورزش اجازه برگزاری تمرینات و بازی‌ها در لیگ برتر و دسته اول را داده است و منتظریم تا ابلاغیه جدید در مورد لیگ دسته دوم و سایر لیگ ها هم به ما برسد تا در مورد نحوه برگزاری آنها تصمیم گیری کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.