بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال می‌گوید با توجه به شروع ویروس کرونا باید لیگ برتر تعطیل شود و برای فصل بعد این رقابت‌ها آماده شد.

علی موسوی بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال در گفت وگو با ایسنا، درباره شرایط این روزهای آبی پوشان پایتخت و ادامه یافتن رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: به نظر من جذابیت فوتبال به حضور تماشاچی است و جذابیت این مسابقات به آماده بودن بازیکنان است که بتوانند از کیفیت خوبی از خودشان ارائه دهند. در حال حاضر حدود سه ماه از بازی ها تعطیل شده است و بازیکنان آن کیفیت لازم را ندارند و تمرینات انفرادی بار فنی مطلوبی ندارد که شاهد و جذابیت خوبی از فوتبال باشیم.

او ادامه داد: خارج از بحث کرونا، شروع لیگ در هر ۴ روز یک بار برای یک بازیکن سخت است و متاسفانه شرایط طوری پیش رفته که انگار می‌خواهند هر طوری که هست، را به سرانجام برسانند. این درحالی است که آن رعایت مسائل بهداشتی با توجه به حضور بازیکنان در کنار هم و برخورد آن ها در تمرینات و زمین بازی، امکان پذیر نیست.

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال در ادامه اضافه کرد: شروع لیگ برای بازیکنان سم است. آن‌ها الان بخواهند یک وضعیت جسمی خوبی داشته باشند که ۴ روز یک بار بازی کنند، باید مثل اروپایی‌ها یک بدن کاملا آماده داشته باشند که این مساله در حال حاضر امکان پذیر نیست. به نظر من باید لیگ را تعطیل کنند و فرصت یک ماهه دیگر بدهند تا تیم‌ها بدنسازی کنند تا لیگ بعدی را از دست ندهیم و بتوانیم فصل بعدی لیگ برتر را به موقع آغاز کنیم.

او در خصوص وضعیت استقلال و پرداختی‌هایی که به بازیکنان خارجی این تیم داده شده است، گفت: پرداختی‌ها در استقلال باید ۱۰۰ درصد انجام شود و باید بودجه و شرایط لازم برای قرارداد بستن با این بازیکنان وجود داشته باشد. همچنین ما شاهد بودیم که بازیکنان داخلی تیم هم در وضعیت خوبی نبودند و مدت‌ها پرداختی نداشتند و به نظر من با وجود چنین شرایطی باید یک مدیریت درستی میان بازیکنان داخلی و بازیکنان خارجی در خصوص پرداختی‌هایشان وجود داشته باشد.

موسوی در پایان در خصوص اینکه آینده استقلال با وجود این شرایط چیست، خاطرنشان کرد: باید بگویم تیم‌های ایرانی قابل پیش بینی نیستند چون برنامه ریزی دقیقی وجود ندارد و هیچ چیز ما مشخص نیست و من فکر می‌کنم استقلال در طول فصل بسیار پستی و بلندی بسیار زیادی دارد و با ندادن بدهی‌ها تا حاشیه مختلفی دست و پنجه نرم می‌کند. حقیقتا ما بدترین لیگ را در زمینه اخلاق و حواشی داریم و با این وجود باید دید در آینده چه پیش خواهد آمد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۸ )