رییس دپارتمان تیم‌های ملی از مکاتبه فدراسیون فوتبال با باشگاه صنعت نفت درباره حل موضوع مرتبط با قرارداد سرمربی تیم ملی خبر داد.

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال مهدی خراطی رئیس دپارتمان تیم های ملی ابتدا در خصوص برنامه های آتی تیم ملی فوتبال ایران گفت:بر اساس اطلاعاتی که به صورت شفاهی از منابع مطلع در فیفا و کمیته مسابقات AFC دریافت شده فیفا به دنبال برگزاری ادامه مسابقات مقدماتی جام جهانی در ماه‌های اکتبر و سپتامبر است با این وجود تصمیم نهایی درباره اعلام برنامه مسابقات با بررسی شرایط کشورهای مختلف جهان و وضعیت کنترل بیماری کرونا اتخاذ خواهد شد.

او درباره آخرین شرایط کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران و بازگشت اسکوچیچ نیز اظهار کرد: صحبت و مذاکرات با اسکوچیچ از طریق نبی، دبیرکل فدراسیون و اینجانب دنبال می‌شود و با ایشان در ارتباط کامل قرار داریم. با توجه به مشخص شدن وضعیت و برنامه مسابقات لیگ سرمربی تیم ملی به همراه وحید هاشمیان پیش از آغاز رقابت‌ها به ایران باز خواهند گشت و در کنار کریم باقری و دو دستیار خارجی دیگر مسابقات را زیر نظر می‌گیرند. هم‌چنین پس از قطعی شدن تاریخ‌های جدید فیفا دی و برنامه مسابقات در خصوص اردو و تمرینات تیم های ملی تصمیم‌گیری می‌شود.

خراطی در پایان با اشاره به موضوع شکایت باشگاه صنعت نفت آبادان از سرمربی فعلی تیم ملی گفت: ما در این خصوص مکاتباتی با باشگاه صنعت نفت و سایر مبادی ذی‌ربط داشته‌ایم و قطعا با مساعدت این باشگاه و تعامل فی مابین تلاش می‌کنیم این مساله را به نحو مطلوب حل و فصل کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.