مدافع تیم فوتبال سپاهان می‌گوید در صورت آغاز دوباره لیگ، برگزار شدن دیدار این تیم با پرسپولیس بر جذابیت مسابقات خواهد افزود.

سعید آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره تعطیلی مسابقات لیگ برتر فوتبال گفت: هیچ‌وقت تصور نمی‌کردم که اگر فوتبال نباشد از لحاظ روحی وضعیت نامناسبی پیدا کنم. الان حتی باشگاه‌های بدنسازی هم تعطیل است و دوری از تمرینات گروهی و بازی‌های رسمی باعث افت بدنی بازیکنان شده است. اگر هم قرار باشد که لیگ را ادامه دهند حتما باید به تیم‌ها یک ماه فرصت بدهند تا بدنسازی کنند.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا موافق برگزاری و به پایان رساندن لیگ امسال است؟» اظهار داشت: در وهله اول باید سلامتی مردم در نظر گرفته شود چون فوتبال و هیچ چیز دیگری ارزش این را ندارد که جان مردم به خطر بیفتد. اگر قرار است لیگ ادامه داشته باشد، نباید سلامتی مردم به خطر بیفتد و اگر هم قرار است مسابقات را لغو کنند، باید طوری تصمیم بگیرند که تیم‌ها کمترین ضرر را ببینند. در ضمن سلامتی بازیکنان را هم باید در نظر بگیرند، ما هیچ‌وقت اینقدر استراحت نکرده بودیم و مطمئنا ادامه بازی‌ها می‌تواند با مصدومیت بازیکنان هم همراه شود.

آقایی در خصوص اینکه پرسپولیسی‌ها معتقدند این تیم باید در صورت لغو لیگ امسال به عنوان قهرمان معرفی شود، خاطرنشان کرد: هنوز ۹ مسابقه دیگر باقی مانده و البته استیناف در خصوص بازی ما و پرسپولیس هم حکم نداده است. برگزاری این بازی قطعا لیگ را جذاب‌تر خواهد کرد و حتی این دیدار برای استقلال و تراکتور هم مهم است. نمی‌خواهم دروغ بگویم یا خودشیرینی کنم و قراردادم با سپاهان هم رو به اتمام است ولی این را بگویم که سپاهان قصد داشت با پرسپولیس روبهرو شود اما اتفاقاتی که در هتل رخ داد باعث شد تا دیر به ورزشگاه برسیم.

مدافع سپاهان افزود: اگر این دیدار برگزار می‌شد خیلی بهتر بود و امیدوارم در نهایت کمیته استیناف یک حکم عادلانه بدهد. اگر این مسابقه برگزار شود و ما پرسپولیس را ببریم، اختلاف امتیاز به ۷ می‌رسد ضمن اینکه دیگر تیم‌ها هم چشم به این بازی دارند و به آنها هم ظلم نمی‌شود. ما واقعا قصد داشتیم برابر پرسپولیس بازی کنیم و حالا هم امیدوارم این دیدار برگزار شود.

آقایی در پاسخ به این پرسش که «آیا از عملکردش در این فصل راضی است؟» گفت: خدا را شکر بد نبود. من ۴ پاس گل دادم هر چند که در فصل گذشته عملکرد خیلی بهتری داشتم. امسال در دو بازی پشت سر هم بی‌جهت مصدوم شدم که این موضوع اذیتم کرد، ضمن اینکه بابت چک انتقالم از گسترش‌فولاد به تراکتور هم درگیری ذهنی داشتم. در نهایت هم مبلغ یک میلیارد و پانصد میلیون از قرارداد سه ساله خودم با باشگاه سپاهان را به باشگاه ماشین‌سازی دادم و در واقع یک فصل بدون پول بازی کردم.

وی در خصوص اینکه برای فصل بعد چه تصمیمی دارد، خاطرنشان کرد: این شایعه مطرح شده بود که با سپاهان تمدید کردم ولی اینطور نیست. در نیم‌فصل که بحث جدایی‌ام مطرح بود صحبت هایی انجام گرفت اما دیگر مذاکره نکردیم. در حال حاضر سه پیشنهاد دارم که با مدیر برنامه‌هایم صحبت کرده‌اند ولی اول با تیم خودم سپاهان صحبت می‌کنم. از بازی در سپاهان و زندگی در اصفهان راضی هستم و امیدوارم در نهایت یک تصمیم خوب بگیرم. البته برای فصل بعد باید به مسائل مالی هم فکر کنم تا از این بابت ضرر نکنم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )