دو باشگاه یوونتوس و اینتر از بازیکنان خارجی خود خواستند، آماده بازگشت به ایتالیا شوند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دو باشگاه اینتر و یوونتوس از بازیکنان خارجی خود که به خاطر تعطیلی موقت سری A و دیگر مسابقات فوتبال در نتیجه شیوع ویروس کرونا (کووید ۱۹) به کشورهای خود بازگشته بودند، خواستند تا به ایتالیا بازگردند و خود را آماده از سرگیری مجدد تمرینات تیمی کنند.

کلودیو لوتیتو، رئیس باشگاه لاتزیو اخیراً اعلام کرد بازیکنان این تیم آماده شروع تمرینات خود هستند و مسئولان باشگاه اینتر هم که نمی‌خواهند تیم تحت‌هدایت آنتونیو کونته با از سرگیری مسابقات، آماده نباشد، از این رو از بازیکنان خارجی خود خواسته‌اند تا آماده بازگشت به ایتالیا شوند.

بر اساس گزارش نشریه ایتالیایی «گاتزتا دلو اسپورت»، بازیکنانی که به ایتالیا بازمی‌گردند ابتدا به مدت ۱۴ روز در قرنطینه خانگی خواهند ماند، اما بازیکنان دیگری که در ایتالیا بوده‌اند که از آن جمله می‌توان به کریستین اریکسن و اشلی یانگ اشاره کرد، تمرین خود را از تاریخ ۱۳ آوریل (۲۵ فروردین) از سرخواهند گرفتند و احتمالاً تمرینات گروهی اینتر هم از تاریخ ۲۷ آوریل (۸ اردیبهشت) استارت خواهد خورد.

بر اساس همین گزارش، باشگاه یوونتوس هم بازیکنان خارجی‌اش را فراخوانده تا پس از عید پاک (۲۵ فروردین) به ایتالیا بازگردند. کریستیانو رونالدو، گونسالو ایگواین، داگلاس کاستا، دانیلو، الکس ساندرو، میرالم پیانیچ، سامی خدیرا، آدرین رابیو و وویچخ شزنی همگی باید بعد از عید پاک به تورین بازگردند. پائولو دیبالا، بلز ماتویدی و دانیله روگانی هم که تست کرونای‌شان مثبت اعلام شده بود، همچنان در قرنطینه به سرمی‌برند.

اخیراً جوزپه کونته، نخست‌وزیر ایتالیا ممنوعیت تمرین گروهی تیم‌های سری A ایتالیا را تا تاریخ ۱۳ آوریل (۲۵ فروردین) تمدید کرد. تمامی رویدادهای ورزشی ایتالیا از جمله سری A از تاریخ ۹ مارس (۱۹ اسفند) به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا در این کشور به حالت تعلیق درآمده‌اند و زمان از سرگیری این رقابت‌ها هنوز مشخص نیست.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.