رئیس بارسلونا به وضعیت به وجود آمده در فوتبال اسپانیا به خاطر شیوع کرونا به چشم فرصتی برای تحقق اهدافش نگاه می‌کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه مارکای اسپانیا، خوسپ ماریا بارتومئو از فرصت به وجود آمده در نتیجه تعلیق لیگ‌های فوتبال و لغو بازی‌ها و تمرینات به خاطر شیوع کرونا قصد دارد برای پیشبرد اهدافش در امور مدیریتی باشگاه استفاده کند.

ظاهراً بارتومئو به بهانه مدیریت شرایط بحرانی کنونی باشگاه و ضررهای مالی وارد آمده به آن به خاطر تعلیق لیگ‌ها قصد دارد، آن دسته از اعضای هیئت مدیره و مدیران باشگاه که طرف او یا مخالفش هستند را شناسایی کنند و از آن دسته از کسانی که موافق سیاست‌های او نیستند بخواهد یا استعفا کنند یا اینکه برای آنها تنزل درجه در نظر خواهد گرفت.

طبق اساسنامه باشگاه بارتومئوی ۵۷ ساله به‌عنوان رئیس اجازه اخراج هیچ یک از اعضای هیئت مدیره را ندارد، اما می‌تواند آنها را از پست کنونی‌شان عزل و برای آنها مسئولیت‌های محدودتری در نظر بگیرد و این کاری است که او قصد دارد در این روزها با اقتدار بیشتری انجام دهد.

یکی از اصلی‌ترین مخالفان و منتقدان سیاست‌های بارتومئو در هیئت مدیره باشگاه در تازه‌ترین بحران باشگاه، امیلی روسائود است. روسائود تنها چهار ماه پیش به‌عنوان نایب رئیس کارش را در باشگاه بارسلونا آغاز کرد، اما از آن زمان تا کنون او مطابق میل بارتومئو رفتار نکرده است و به همین دلیل رئیس آبی‌و‌اناری‌ها می‌خواهد شخص دیگری را جایگزین او کند.

بارتومئو به اندازه کافی هم برای انجام این تغییرات احساس قدرت می‌کند و به نظر می‌رسد که یک کودتا در کادر مدیریتی باشگاه در راه است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.