روزبه شاهعلی دوست می‌گوید با توجه به گذشت دو سوم لیگ بهتر است دستمزد بازیکنان از ۷۰ درصد محاسبه و پرداخت شود.

کاپیتان تیم فوتبال سایپا در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شرایط تیم فوتبال سایپا در لیگ نوزدهم اظهار کرد: امسال باشگاه ما دست به جوانگرایی زد و سرمربی تیم هم با توجه به تجربه فعالیتش اولین سالی بود که هدایت سایپا را برعهده می‌گرفت. ما پیش از شروع فصل شرایط خوبی داشتیم و در بازی‌های تدارکاتی نتایج خوبی گرفتیم اما در طول فصل در مقاطعی نتایجی که می‌خواستیم را به دست نیاوردیم. اما در ادامه لیگ امیدوار هستیم بتوانیم نتایج خوبی به دست بیاوریم.

وی درباره‌ی جوانگرایی سایپا و این‌که آیا تا به حال این تیم توانسته بازیکنی به فوتبال ایران معرفی کند یا خیر، گفت: بازیکنان خیلی خوبی امسال در سایپا حضور دارند که قطعا در سال‌های آینده بیشتر از آنها می‌شنویم. زمانی که تیم ملی امید تشکیل می‌شد تیم ما شش تا هفت بازیکن ملی‌پوش داشت. من فکر می‌کنم با این حال باز هم ۱۳ یا ۱۴ بازیکن ما شرایط این را دارند که در تیم امید بازی کنند. مطمئنا در آینده بیشتر از این جوانان خواهیم شنید. شاید در نتایجی که گرفتیم اشتباهات خودمان هم تاثیرگذار بود. من به عنوان کاپیتان تیم گاهی اشتباه می‌کردم و البته سایر نفرات هم دچار اشتباه می‌شدند. همه در نتایجی که گرفتیم مقصر هستیم اما در این باره کادر فنی تمام تلاشش را انجام داده تا تیم بتواند نتایج مطلوبی به دست بیاورد. نکته‌ی دیگری که روی نتایج ما تاثیر گذاشت اشتباهات داوری بود. من فکر می‌کنم سایپا تیمی بود که بیشترین ضرر را از داوری دید.

کاپیتان تیم فوتبال سایپا در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره‌ی این‌که بحث داغ لیگ نوزدهم قهرمان کردن یک تیم خاص بود، ادامه داد: با توجه به نتایجی که در لیگ رقم خورده نمی‌توان از یک جریان خاص برای قهرمان کردن یک تیم صحبت کرد. من وقتی فوتبالی به موضوع فکر می‌کنم می‌بینم اصلا چنین مساله‌ای قابل انجام نیست. البته گاهی وقت‌ها به اواخر فصل می‌رسیم برخی می‌گویند تیم‌های میانه جدول برای بازی با تیم‌های بالای جدول یا پایین جدول انگیزه لازم را ندارند اما من دیده‌ام این تیم‌ها با تمام وجودشان بازی می‌کنند. چند سال قبل تیم ما در اصفهان در حالی برابر سپاهان بازی کرد که نتیجه آن دیدار تاثیری در جایگاه تیم ما نداشت، اما ما با تمام وجود بازی کردیم و در نهایت مقابل سپاهان هم شکست خوردیم و این تیم قهرمان شد. می‌خواهم بگویم که اینگونه مسائل وجود ندارد و همیشه تیم‌ها با تمام وجود بازی می‌کنند.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره تعطیلی یا ادامه لیگ به خاطر شیوع کرونا گفت: فعلا که لیگ در حالت تعلیق است و ما در خانه و به صورت انفرادی تمرین می‌کنیم. البته می‌دانیم که اینگونه تمرین کردن فقط ۳۰ الی ۴۰ درصد به ما کمک می‌کند به همین خاطر اگر قرار باشد مسابقات لیگ برگزار شود باید دو تا سه هفته به تیم‌ها زمان بدهند تا خود را به شرایط آرمانی برسانند. درباره تعطیلی لیگ هم من فکر می‌کنم این یک مساله مدیریتی است اما امیدوارم اگر قرار است لیگ را تعطیل کنند در این باره فدراسیون فوتبال یک تصمیم قاطع بگیرد که حرف و حدیثی ایجاد نشود. اما من فکر می‌کنم اگر کمی صبر کنیم پس از بیماری کرونا در اواسط تابستان شاید بتوان ۹ هفته باقی‌مانده را به صورت فشرده برگزار کرد و پس از آن لیگ جدید آغاز شود.

وی در پایان درباره‌ی بحث دستمزد بازیکنان و این‌که گفته می‌شود بهتر است دستمزدها کاهش پیدا کند، اظهار کرد: ما در باشگاه سایپا مشکلی از این بابت نداریم چون به خوبی می‌دانیم باشگاه به دنبال این نیست که حق و حقوق بازیکنان را ضایع کند. از طرفی من فکر می‌کنم تا به حال دو سوم لیگ گذشته است و عقلانی است که ما به اندازه همان دو سوم یعنی چیزی حدود ۷۰ درصد دستمزدمان را بگیریم. البته این یک پیشنهاد است و فقط مربوط به خود من می‌شود اما با توجه به این‌که حدود ۷۰ درصد لیگ گذشته است بهتر است قراردادها را از همان ۷۰ درصد حساب کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.