فرهاد حمیداوی، مالک باشگاه شهر خودروی مشهد گفت: نمی‌دانم شنبه‌ای که مدیران پرسپولیس وعده‌اش را داده‌اند چه زمانی فرا می‌رسد.

فرهاد حمیداوی، مالک باشگاه شهر خودرو در مورد چک‌های نقد نشده باشگاه پرسپولیس برای رضایت‌نامه یحیی گل‌محمدی به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: از مدیرعامل گذشته تا سرپرست فعلی باشگاه پرسپولیس و اعضای هیئت مدیره این باشگاه وعده‌های زیادی به ما دادند که هیچ‌کدام تا الان عملی نشده‌اند. از اول اسفند ماه به ما گفتند شنبه پول‌تان را می‌دهیم، اما هنوز این شنبه نیامده است و شاید نام این روز از تقویم دوستان پاک شده است. می‌خواهم یک نفر را به باشگاه پرسپولیس بفرستم تا تقویم‌های‌شان را گردگیری کند.

وی با ابراز گلایه از مدیران باشگاه پرسپولیس یادآور شد: به‌هرحال ما از همان اسفند ماه از راه قانونی برای رسیدن به پول‌مان اقدام کردیم، چرا که بابت هر روز تأخیر روزی یک میلیون تومان به طلب‌مان از پرسپولیس اضافه می‌شود.

مالک باشگاه شهر خودرو در واکنش به این سؤال که آیا بدقولی مدیران باشگاه پرسپولیس باعث شد آنها نتوانند در روزهای پایانی سال ۹۸ به بازیکنان خود پرداختی داشته باشند، خاطر نشان کرد: ما روی این پول خیلی حساب کرده بودیم و اگر می‌دانستیم که این شرایط پیش می‌آید قبل از رقابت‌های آسیایی رضایت‌نامه سرمربی‌مان را صادر نمی‌کردیم.

حمیداوی راجع به اینکه باشگاه شهر خودرو چه موضعی در قبال سرنوشت لیگ برتر دارد، گفت: ما تابع قوانین و آنچه فیفا و بعد فدراسیون می‌گوید، هستیم. ما هیچ پیشنهادی به سازمان لیگ ارائه نکردیم، چرا که در شرایط فعلی سلامتی بازیکنان که بخشی از مردم هستند، از هر چیز دیگری مهمتر است. فکر کنم در حال حاضر باید با یک خردجمعی به فکر مقابله با ویروس کرونا باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.