تیم ملی فوتبال ایتالیا در مرحله گروهی جام ملت‌های اروپا به عنوان یکی از تیم‌های سرگروه کار خود را آغاز خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پیروزی شب گذشته (جمعه) تیم ملی ایتالیا در خانه بوسنی و هرزگوین در دور ماقبل پایانی مرحله انتخابی یورو ۲۰۲۰، سید اولی شدن آتزوری برای قرعه‌کشی مرحله گروهی این رقابت‌ها را قطعی کرد و این تیم سه بازی نخست خود در این رقابت‌ها را در شهر رم انجام خواهد داد.

پیروزی آتزوری مقابل بوسنی نه تنها به روند بردهای متوالی این تیم در مرحله انتخابی یورو ۲۰۲۰ تداوم بخشید، بلکه قرار گرفتن این تیم در سید یکم برای قرعه‌‌کشی دور گروهی مرحله نهایی این رقابت‌ها را تضمین کرد، قرعه‌کشی که روز سی‌ام نوامبر (نهم آذر) در شهر بخارست برگزار می‌شود.

همچنین به موجب سرگروه شدن ایتالیایی‌ها در مرحله نهایی رقابت‌ها، آنها سه بازی نخست خود در این تورنمنت را در شهر رم برگزار خواهند کرد.

پیش از این قرار گرفتن ایتالیا در گروه A یورو ۲۰۲۰ به عنوان یکی از کشورهای میزبان این تورنمنت قطعی بود و اکنون برگزاری سه بازی نخست این کشور در خانه‌اش قطعی شده است.

یورو ۲۰۲۰ اولین دوره برگزاری جام ملت‌های اروپا با ۲۴ تیم است که در آن تیم‌ها در ۶ گروه ۴ تیمی تقسیم می‌شوند. بازی‌های مراحل نیمه نهایی و فینال این رقابت‌ها در ورزشگاه ومبلی لندن برگزار می‌شود. تا کنون صعود تیم‌های ایتالیا، اسپانیا، بلژیک، جمهوری چک، انگلیس، فنلاند، فرانسه، لهستان، روسیه، سوئد، ترکیه و اوکراین قطعی شده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.