سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: در نیمه دوم تیم شاهین بوشهر تغییر سیتسم داد و به نوعی سوپرایزمان کرد. به همین دلیل نیز بیست دقیقه از نیمه دوم را از دست دادیم و خوب کار نکردیم.

به گزارش ایسنا، مهدی تارتار در نشست خبری پس از بازی با شاهین بوشهر از هفته هفتم لیگ برتر فوتبال کشور اظهارکرد: قبل از بازی نیز پیش‌بینی کرده بودم که بازی سختی با شاهین بوشهر خواهیم داشت. به نظرم حریف امروز یک بازی فشرده برابر ما انجام داد و لایه‌های دفاعی ایجاد کرده بود و همین کمی کار ما را سخت کرده بود.

وی ادامه داد: در نیمه اول، دو سه موقعیت خیلی خوب داشتیم و اگر به گل می‌رسیدیم، کارمان در ادامه راحت‌تر می‌شد. اما متاسفانه این موقعیت‌ها را با کم‌دقتی از دست دادیم. در نیمه دوم نیز تیم حریف تغییر سیتسم داد و به نوعی سوپرایزمان کرد. به همین دلیل بیست دقیقه از نیمه دوم را از دست دادیم و خوب کار نکردیم و ضعیف بودیم. به نظرم بازی کاملا پایاپای بود و شاهین انصافا خوب بازی کرد.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: در ادامه نیز بر بازی مسلط شدیم و بازی را در اختیار گرفتیم و توانستیم موقعیت‌هایی را خلق کنیم. در نهایت آن گل زیبا را به ثمر رساندیم و به نوعی گره باز شد و در ادامه راحت‌تر خلق موقعیت کردیم. اگر دقت داشتیم، می‌توانستیم گل‌های بیشتری را هم به ثمر برسانیم.

وی افزود: جا دارد از هواداران‌مان که تا پایان بازی ما را حمایت کردند، تشکر کنم. این برد را به آن‌ها تقدیم می‌کنم و همچنین از بازیکنان و کادر فنی نیز قدردانی ویژه می‌کنم. آن ها خیلی زحمت کشیده‌اند تا توانسته ایم تا به امروز چنین نتایجی را به دست آوریم.

تارتار درباره شرایط سوشا مکانی پس از مصدومیت نیز گفت: شرایط بدی ندارد. واقعا گروه پزشکی تیم ما کمی ضعف دارد. این موضوع را بارها اعلام کرده ام. متاسفانه ما پزشک تیم را اول فصل از دست دادیم و به تیم دیگری رفت که جای او کماکان خالی است. جدیدا هم یک فیزیوتراپ جوان به تیم ما اضافه شده است که که امیدوارم شرایط‌مان بهتر شود. به هر حال در این زمینه ضعف داریم و باید بهتر از این شویم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.