مسابقات فوتبال لیگ اروپا چهره چهار تیم مرحله نیمه نهایی خود را شناخت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دور برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ اروپا با صعود تیم‌های چلسی، آرسنال، اینتراخت فرانکفورت و والنسیا به پایان رسید.

در مهمترین بازی پنجشنبه شب آرسنال با گل لاکازت در دقیقه ۳۶، یک بر صفر در خانه ناپولی به برتری رسید و با پیروزی مجموع ۳ بر صفر راهی نیمه نهایی شد.

چلسی، دیگر تیم لندنی هم در پایان یک بازی پرگل در زمین خودش ۴ بر ۳ از سد اسلاویا پراگ گذشت و با برتری مجموع ۵ بر ۳ مسافر نیمه نهایی لیگ اروپا شد. پدرو در دقایق ۵ و ۲۷، دلی (بازیکن حریف) در دقیقه ۹ و ژیرو در دقیقه ۱۷ برای میزبان و سوچک در دقیقه ۲۵ و سووچک در دقایق ۵۱ و ۵۴ برای اسلاویا گلزنی کردند.

براساس این گزارش، در دیگر بازی‌ها، والنسیا در دربی شهرش در خانه مقابل ویارئال به برتری ۲ بر صفر دست یافت و با پیروزی مجموع ۵ بر یک، قاطعانه به جمع چهار تیم پایانی راه یافت. آنتونیو لاتوره (۱۳) و پارخو (۵۴) گلزنان والنسیا در این بازی بودند.

اینتراخت فرانکفورت هم در خانه خود با نتیجه ۲ بر صفر بنفیکا را برد و ضمن جبران شکست ۲ بر ۴ بازی رفت با تساوی مجموع ۴ - ۴ به خاطر قانون گل زده در خانه حریف، جشن صعود گرفت.

به این ترتیب در مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا اینتراخت فرانکفورت به مصاف چلسی می‌رود و آرسنال با والنسیا روبه‌رو می‌شود.

لیگ اروپا|چلسی و آرسنال با پیروزی نیمی از راه صعود به نیمه نهایی را طی کردند/ والنسیا فاتح دربی خارج از خانه شد

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.