سرپرست تیم فوتسال بانوان پویندگان صنعت فجر شیراز پیش از آغاز رقابت‌های لیگ برتر گفت: متاسفانه کسی به فکر بانوان نیست و به جای حمایت مبالغی نیز دریافت می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، چهاردهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان از روز جمعه آغاز به کار خواهد کرد. شیراز دو نماینده در لیگ برتر دارد و تیم پویندگان صنعت فجر شیراز در بازی نخست خود به مصاف تیم هیات فوتبال خراسان رضوی خواهد رفت.

احسان شاکری در گفتگو با خبرنگار مهر پیش از شروع رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان گفت: شیراز ۲ نماینده در لیگ برتر فوتبال بانوان دارد متاسفانه هیچگونه حمایتی نمی شود. به جای کمک کردن اوضاع را نیز بدتر می کنند. سازمان لیگ فوتسال اهمتی به بانوان نمی‌دهد. تنها یک سالن در شهر وجود دارد و ساعت بازی هر دو تیم نیز در یک زمان است. مگر می شود دو بازی در یک زمان و در یک سالن برگزار شود.

سرپرست تیم فوتسال بانوان پویندگان صنعت فجر شیراز در ادامه گفت: پس از رایزنی‌های انجام شده قرار بر این شد تا یک بازی ساعت ۱۰ و بازی دیگر ساعت ۱۱ برگزار شود. همین کارها باعث می شود تا تیم‌ هایی مانند دانشگاه آزاد یک سال در لیگ حضور داشته باشند و سال بعد انصراف دهند.

وی درباره راهکارهای موجود گفت: راهکار این است که فدراسیون فوتبال باید حمایت کند. تیم‌داری در بخش مردان با زنان فرق می کند. در بخش مردان با فشار بر روی نمایندگان مجلس، فرمانداری‌هاو... به اهداف خود می‌رسند اما در بخش بانوان شرایط متفاوت است. فدراسیون نیز برعکس عمل می کند و به جای حمایت، پول‌هایی را دریافت می‌کند که می‌تواند در حمایت از ورزش بانوان مطالبه نکند، برای مثال شش میلیون تومان بابت ورودی از ما دریافت شده است درحالی که می توانستند این مبلغ را دریافت نکنند و یا اینکه به ازای هر بازیکن مبلغ ۱۰۰هزار تومان بابت تست پزشکی دریافت شده است.

شاکری در ادامه بیان کرد: متاسفانه همه چیز پول شده است و همین عوامل باعث می‌شود تا کسی از ورزش بانوان حمایت نکند. فدراسیون فوتبال حتی در پایان رقابت‌ها از اسپانسرها تشکر نمی کند و از دادن یک لوح تقدیر به دلیل حمایت از ورزش بانوان دریغ می کند.

شاکری در پایان گفت: متاسفانه کسی به فکر بانوان نیست. در بخش مردان اگر نتیجه مورد نظر محقق نشود تمام رسانه‌ها آن موضوع را پوشش می‌دهند اما در بانوان اینگونه نیست.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.