هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن تأکید کرد که مسئولان این باشگاه با انتخاب امید نمازی بهترین تصمیم را گرفته‌اند.

میلاد فخرالدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد شرایط فعلی تیمش اظهار داشت: تیم ما وضعیت خوبی دارد و تمرینات بدنسازی را پشت سر می‌گذاریم. ما تیم بسیار خوبی داریم و این یکی از بهترین تیم‌هایی است که در این چند سال دیده‌ام. خوشبختانه باشگاه اکثر بازیکنان فصل قبل را حفظ کرد و چند بازیکن جدید هم برای برطرف کردن نقاط ضعف به ذوب‌آهن اضافه شده‌اند که نفرات خوبی هستند.

وی در مورد کار کردن با امید نمازی و اینکه برخی معتقدند ذوبی‌ها با انتخاب او ریسک بزرگی انجام داده‌اند، تصریح کرد: نمازی مربی بسیار خوبی است که در تیم ملی با او کار کرده‌ام. اگر او مربی توانمندی نبود، هدایت تیم جوانان آمریکا را به نمازی نمی‌دادند. او در تلاش است تا اصول فوتبال روز اروپا را به ما یاد بدهد و بازیکنان‌مان چیزهای جدیدی از این مربی یاد گرفته‌اند. به نظر من انتخاب نمازی بهترین تصمیم مسئولان باشگاه ذوب‌آهن بود.

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن در پاسخ به این پرسش که آیا ذوب‌آهن می‌تواند امسال به قهرمانی در لیگ برتر فکر کند، تصریح کرد: ما تیم خیلی خوبی داریم و شک نکنید که در فصل جدید برای قهرمانی می‌جنگیم. فصل گذشته نایب قهرمان شدیم و حالا برای قهرمان شدن تلاش می‌کنیم، هر چند که می‌دانیم کار بسیار سختی داریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.