مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: اگر بتوانیم مراکش را شکست بدهیم پتانسیل این را داریم که به مرحله بعد صعود کنیم.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم از روسیه، مهدی طارمی در خصوص شرایط تیم و مصدومیتش در اردوی تیم ملی اظهار داشت: اتفاقی در بازی دوستانه با لیتوانی افتاد و مشکل خاصی نداشتم و همه چیز خوب است.

وی درباره شرایط اردوی تیم ملی و بازی پیش رو مقابل مراکش گفت: ما یک کمپ دو هفته‌ای در ترکیه داشتیم و یک هفته‌ای هم هست که اینجا هستیم و این یک کمپ طولانی برای جام جهانی نمی‌تواند باشد. شرایط خیلی خوب است، دستورات تاکتیکی آقای کی‌روش را به خوبی انجام دادیم همچنین بدنسازی خوبی هم پشت سر گذاشتیم و خداراشکر همه چیز راضی‌کننده است.

مهاجم تیم ملی در خصوص حریفان تیم ملی کشورمان در جام جهانی اظهار داشت: همه تیم‌هایی که در جام جهانی حضور دارند مقتدر هستند، درست است که ما می‌گوییم اسپانیا و پرتغال قوی هستند ولی مراکش هم در حد همان‌ها هست، حتی ایران هم در حد آنهاست، چون فوتبال بازی شانس و اتفاقات است، انشالله که ما هم بتوانیم نتیجه خوبی برای کشورمان بگیریم.

وی در خصوص همدلی که بین بازیکنان وجود دارد، گفت: من ۲-۳ سال است که در تیم ملی هستم، چیزهایی که در این ۶-۷ سال شنیدم این طور است که این همدلی همیشه مهمترین عامل موفقیت و اقتدار تیم ملی بوده است و باعث شده که در این ۶-۷ سال تیم اول آسیا باشیم.

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان در پاسخ به این سوال که آیا این همدلی بین بازیکنان باعث می‌شود که مقابل مراکش موفق باشیم، گفت: ما در همه بازی‌های مقدماتی جام جهانی که انجام دادیم مهمترین عامل‌ موفقیت‌مان همدلی بوده است، از این به بعد هم همینطور است، تا زمانی هم که آقای کی‌روش باشند همینطور خواهد بود چون ایشان این همدلی و نظم را دوست دارند، انشالله که بتوانیم در بازی با مراکش هم این همدلی را ببینیم.

وی درباره آمادگی روحی و روانی خودش برای کمک به تیم ملی اظهار داشت: ما یک تیم همدل هستیم، حالا اگر من گل زدم این درست نیست، ما یک تیم هستیم و من هم تاثیر کوچکی داشته‌ام، مهم نیست که چه کسی بازی می‌کند مهم پیروزی ما است تا به مرحله بعد برسیم.

طارمی درباره بازی نخست تیم ملی مقابل مراکش و نقاط قوت این تیم گفت: در این مدتی که با هم هستیم، تیم مراکش را خیلی آنالیز کردیم و برای ما حکم فینال را دارد، اگر بتوانیم مراکش را شکست بدهیم پتانسیل این را داریم که به مرحله بعد صعود کنیم، ما همه تمرکزمان را برای بازی مقابل مراکش گذاشتیم تا انشالله بتوانیم یک پیروزی کسب کنیم و بعد از آن به آنالیز اسپانیا و پرتغال بپردازیم. مراکش تیمی است که بسیار منسجم است و نقطه قوت آنها پرس تیمی‌شان است، ما هم با تمریناتی که کردیم امیدواریم که به موفقیت برسیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.