مربی استقلال تهران گفت: با شراطی که بوجود آمده دیگر نمی توانیم در استقلال بمانیم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد خرمگاه پس از تساوی یک بر یک تیمش برابر ذوب آهن اصفهان گفت: امروز بازی خوبی انجام دادیم و توانستیم تا قبل از اینکه گلی را دریافت کنیم بازی قابل قبولی به نمایش بگذاریم اما متاسفانه گل ذوب آهن آفساید بود و از همان لحظه به بعد شرایط عوض شد و بازیکنان استرس پیدا کردند و نتوانستیم بازی ای که تا قبل از گل خورده انجام دادیم ادامه دهیم.

وی تاکید کرد: با شرایط موجود قطعا می دانم منصوریان در نشست استعفا داده و از لحاظ اخلاقی نیز ما هم با او خواهیم رفت و امیدوارم هر کسی که تیم را در اختیار می گیرد بتواند موفق باشد.

خرمگاه در پاسخ به این پرسش که چه اتفاقی برای استقلال افتاد که چنین شرایطی بوجود آمد، گف: بهتر است در این خصوص صحبت نکنیم زیرا حرف زدن در مورد آن برنامه زیبنده ما نیست.

وی افزو: شروع بدی داشتیم. چند بازیکن ما مصدوم شدند و نتوانستند ما را کمک کنند اما فکر می کنم کسی که بعد از ما به استقلال خواهد آمد می تواند از این بازیکنان که در حال حاضر با ما تمرینات خود را شروع کرده اند استفاده کند و موفق باشد.

مربی استقلال تصریح کرد: از امشب من یک هوادار استقلال هستم و به ورزشگاه هم خواهم آمد و برای موفقیت تیمم دعا خواهد کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به این نتیجه رسیدیم که هواداران دیگر صبوری خود را از دست داده و نیازی به ما ندارند. بنابراین از استقلال می رویم و امیدوارم هر کس که سکان استقلال را به دست بگیرد به موفقیت دست پیدا کند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )