سرور جپاروف بازیکن استقلال خوشحالی جالبی بعد از گلزنی مقابل تراکتورسازی انجام داد که این خوشحالی، برای پرسپولیسی‌ها یادآور شادی بعد از گل امیرحسین اصلانیان بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سال ها سال قبل، زمانی که امیرحسین اصلانیان برای پرسپولیس بازی می کرد، وقتی که او گل می زد هواداران می دانستند که این مهاجم برای شادی بعد از گل خود پشتک خواهد زد. روز جمعه هم در بازی استقلال و تراکتورسازی زمانی که سرور جپاروف به تیم تبریزی گل زد، پشتک زد که این پشتک زدن، پرسپولیسی ها را یاد امیرحسین اصلانیان مهاجم اسبق این تیم انداخت.

اصلانیان درباره این نوع شادی بعد از گل به خبرآنلاین می گوید: خیلی از بازیکنان برای پشتک زدن از دست کمک می گیرند اما من بدون دست پشتک می زدم که بسیار مشکل تر است. یک بار هم بعد از گلزنی به تیم استقلال رشت که سرمربی اش مرحوم ناصر حجازی بود، یک پشتک زدم و بعد یک حرکت «اورا ماباشی» انجام دادم.

اصلانیان ادامه می دهد: حرکتی که من انجام می دادم بسیار مشکل تر از حرکتی است که از دست کمک می گیرند. برای رسیدن به این اعتماد به نفس که جلوی ۱۰۰ هزار هوادار این کار را انجام بدهم، سال ها تمرین و ممارست داشتم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۷ )