سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان گفت: به دنبال شکست سپاهان در مشهد هستیم و تنها به ۳ امتیاز این بازی فکر می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمدرضا مهاجری در نشست خبری پیش دیدار پدیده و سپاهان گفت: بعد از تساوی هفته اول مقابل پیکان تمام تمرکز بازیکنان ما معطوف به بازی سپاهان شده است.

وی ادامه داد: همه اعضای تیم برای کسب اولین ۳ امتیاز و اولین پیروزی خانگی هم قسم شده‌ایم.

مهاجری افزود: تیم سپاهان در تمام ادوار لیگ برتر از تیم‌های مدعی قهرمانی بود و امسال هم با کرانچار و حضور موفق در فصل نقل و انتقالات قطعا به دنبال بازگشت به شرایط مطلوب است.

وی اظهار کرد: فیلم بازی سپاهان مقابل سایپا را به خوبی آنالیز کردیم و با نقاط ضعف و قوت آنها آشنا شدیم.

سرمربی پدیده ادامه داد: لیگ از فردا برای ما آغاز می‌شود زیرا اولین بازی است که میزبان هستیم.

مهاجری تاکید کرد: تمرینات سختی را پشت سر گذاشتیم و از جمله تیم‌هایی بودیم که تمرینات خود را زود شروع کردیم.

وی افزود: بازی فردا مقابل سپاهان کار سختی است اما تلاش می‌کنیم با شکست سپاهان رقم بخورد.

مهاجری درباره مصدومیت بابک حاتمی گفت: حاتمی پیش از شروع لیگ مصدوم شد و فعلا ۴ تا ۶ هفته دور از میادین خواهد بود و فردا نیز او را در اختیار نداریم.

وی درباره بخشش ساسان انصاری از سوی کمیته انضباطی گفت: به هر شکل هر تیمی لابی قوی‌تری داشته باشد از این اتفاقات سود می‌برد. نظر من این است که نباید این نوع بخشش‌ها در فوتبال ما رواج پیدا کند.

مهاجری افزود: فصل قبل یوسفی را از تیم ما محروم کردند و تا محرومیتش تمام نشد اجازه بازی ندادند. حالا چطور انصاری با بخشش روبه‌رو می‌شود آقایان باید پاسخگو باشند.

وی در خصوص جذب بازیکن ۱۴ ساله در پدیده گفت: برخی از افراد این موضوع را جو دادند چرا که این بازیکن دارای رزومه است و آقای گل لیگ نونهالان و ملی‌پوش این رده سنی بوده است.

سرمربی پدیده با بیان اینکه امسال شرایط سخت است اما تلاش مضاعفی داریم، ادامه داد: حتی جام حذفی که سال پیش به جوانان فرصت دادیم را هم جدی می‌گیریم.

وی درباره عدم برگزاری این دیدار در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد گفت: دوست داشتیم در روز ولادت امام رضا(ع) در ورشگاه امام رضا(ع) بازی کنیم که بنا به دلایلی نشد. این ورزشگاه متعلق به مردم است و باید از آن استفاده شود.

مهاجری اظهار کرد: به نظر باید طوری تصمیم‌گیری شود تا بازی‌هایی که نیاز به امنیت بیشتر دارد در ورزشگاه ثامن و دیدار‌هایی که از لحاظ حساسیت درجه کمتری دارد در ورزشگاه امام رضا(ع) برگزار گردد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.