سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: از باخت ۴ بر یک هم راضی هستم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، لوکا بوناچیچ پس از شکست ۴ بر یک مقابل پارس جنوبی در نشست خبری گفت: به تیم پارس جنوبی تبریک می‌گویم. فکر می‌کنم فوتبال سرعتی و خوبی به نمایش گذاشتند و مستحق برد بودند. بازی را خوب شروع کردیم و یک بر صفر هم از حریف پیش افتادیم اما بازیکنان ما در ادامه برنامه‌ها را در زمین پیاده نمی‌کردند. باید تیم حریف را تحت فشار قرار می‌دادیم. امشب شب ما نبود و از باخت ۴ بر یک هم می‌توانیم راضی باشیم.

وی در مورد اینکه دیروز از داشتن جوانان شایسته در تیم سخن گفتید اما امروز با یک باخت سنگین تیم گسترش تحقیر شد، گفت: ما بازیکنان جوانی داریم من حرف شما را قبول ندارم شما حق دارید حرفتان را بزنید اما بازیکنان جوان در تیم من خوب بازی کردند. ارجمندی برای تیم پنالتی گرفت اما دفاع ما خیلی ضعیف بود در حالی که بازیکنان با تجربه‌ای در خط دفاع داشتیم و به حریف پنالتی تقدیم کردیم. نیمه دوم بعد از اخراج یک بازیکن تیم ما از هم پاشید.

بوناچیچ تصریح کرد:‌ حق دارید بنویسید اما نمی‌توانم واژه تحقیر گسترش را قبول کنم. بازیکنان جوان ما خوب بازی کردند و در آینده می‌توانیم روی آنها حساب کنیم.

سرمربی گسترش فولاد در مورد اینکه وقتی تیم ۱۰ نفره نشده بود هم امیدی به تساوی در این بازی نداشتیم، گفت:‌ ما نیمه اول را خوب شروع کردیم، در نیمه دوم هم با دو مهاجم بازی کردیم و با روش ۳-۵-۲ که ریسک بیشتری دارد بازی کردیم دنبال مساوی بودیم اما امشب، شب ما نبود. مدافعان ما خوب کار نکردند و خوب بود که خسوس درون دروازه سرحال بود.

وی در مورد اینکه تیمش خوب بازی نکرد، گفت:‌ ما در نیمه دوم با ۲ مهاجم و ریسک بیشتر بازی کردیم اما بعد از اخراج یک بازیکن‌مان شرایط تیم به هم ریخت. من قبول کردم که به سمت جوان‌گرایی بروم شما هم حق دارید نظرتان را بگویید اما انگار ما آمده‌ایم اینجا که اعدام شویم! هرچند نتیجه بازی می‌گوید که حق با شما است.

بوناچیچ در مورد اینکه بازیکنان جذب شده را خودتان تأیید کردید یا آنها را به شما معرفی کردند، گفت: من به این تیم ایمان دارم بازیکنان ما جوان هستند. این تیم بازیکنان زیادی را از دست داده است، اسدی و چند بازیکن دیگر را از دست داده ما فقط با جدایی شجاعیان موافقت کردیم برای اینکه بتوانیم جای بازیکنان با تجربه را پر کنیم نفراتی چون امین حاج‌محمدی، فخرالدینی و... را گرفتیم. دنبال یک مهاجم هم می‌گردیم که هنوز نتوانستیم یک گلزن تمام عیار پیدا کنیم. بازیکنان را با همکاری دستیارانم انتخاب می‌کردم و من به آنها اعتماد دارم و در نهایت هم تصمیم نهایی را من گرفتم.

سرمربی گسترش در مورد اینکه می‌تواند تیم را در این یک هفته برگرداند به شوخی گفت: این تیم مال شما است کجا می‌ رود که برگردد! اما هفته آینده با ذوب‌آهن بازی داریم توپ گرد است ولی قول می‌دهم در بازی بعدی بهتر ظاهر شویم. این نتیجه می‌گوید که حق با شما است اما درست نیست که از بازی اول ایراد بگیرید. اگر روند تیم همین‌گونه بود شما می‌توانید همچنان ایراد بگیرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.