رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال می گوید تیم پاراگوئه از جمله تیم‌هایی است که بداخلاق و «چرک» بازی می‌کند ولی تیم ملی ایران برای این روش از بازی در جام جهانی فوتسال برنامه دارد.

عباس ترابیان در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره شرایط تیم ملی فوتسال ایران پیش از بازی با پاراگوئه در جام جهانی کلمبیا، گفت: ما دو مصدوم صد درصد داریم یکی قدرت بهادری که از بازی اول پایش در گچ است. حسین طیبی هم در بازی با برزیل هم از گونه صورت و هم از مچ پا مصدوم شده است. تلاش زیادی شده است که طیبی به بازی با پاراگوئه برسد که بعید می دانم شرایطش مهیا شود. البته احمد اسماعیل پور هم از ناحیه کمر مصدوم شده بود که تلاش می شود این بازیکن به بازی با پاراگوئه برسد.

وی در خصوص حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی تاکید کرد: تیم پاراگوئه «چرک» بازی می کند و بسیار بداخلاق است. سابقه بازی با این تیم را در مسابقات گرندپری هم داشتیم. همیشه در این ارتباط نه تنها ما بلکه برزیلی‌ها و سایر کشورها هم عذاب کشیده اند. البته ما برنامه مدونی را برای این شکل از بازی پاراگوئه مدنظر داریم که مربیان تیم هم به بازیکنان گوشزد کرده اند. این جزئیات گفته خواهد شد. امیدوارم بازیکنان ما یکبار دیگر خودباوری را به معرض نمایش بگذارند و فعل توانستن را صرف کنند.

رئیس کمیته فنی فوتسال با بیان اینکه بازیکنان تیم ملی به هیچ وجه از برد مقابل برزیل مغرور نیستند، تصریح کرد: این یکی از موضوعاتی است که خیلی به بازیکنان گوشزد شده است. ان شاءالله تیم با ترکیبی که پیدا کرده است و همکاری نزدیکی که بازیکنان با هم دارند، دچار این مسائل نمی شود.

ترابیان افزود: همدلی کادر فنی و بازیکنان واقعا زبانزد است. من هیچوقت چنین شرایط ایده آلی را در تیم ملی ندیده بودم.

وی همچنین یادآور شد: شکست و حذف برزیل به دست ایران در کلمبیا خیلی صدا کرد. اکثر تماشاگران قبل از شروع بازی با لباس زرد به استادیوم آمده بودند که برزیل را تشویق کنند ولی به یکباره قضیه عوض شدند و تماشاگران، بازیکنان ایران را تشویق و ستایش کردند. حتی بیرون از هتل هم مردم با بازیکنان ما درباره آن بازی صحبت می کنند.

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال در پایان خاطرنشان کرد: از گروه ما در مرحله مقدماتی سه تیم به جمع هشت تیم راه یافته اند یعنی ایران، اسپانیا و آذربایجان. این نشان می دهد که چقدر گروه ایران در گام نخست دشوار بوده است. حتی تیم مراکش که تیم چهارم گروه شد توانست مقابل اسپانیا با اختلاف یک گل شکست بخورد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتسال ایران که با شکست تیم ملی برزیل به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی فوتسال رسیده است، ساعت ۲۴ شنبه به مصاف پاراگوئه خواهد رفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.