سرمربی جدید تیم فوتبال بایرن مونیخ تصور می‌کند بورسیادورتموند بازیکنان سرعتی زیادی دارد و با ستاره سابق باواریایی‌ها هم به شوخی پرداخت.

به گزارش خبرگزاری فارس، کارلو آنچلوتی در کنفرانس خبری مسابقه سوپر جام باشگاه‌های آلمان که میان شاگردانش و بورسیادورتموند در روز یکشنبه در ورزشگاه زیگنال ایدوناپارک برگزار می‌شود، هشدار داد.

این مربی ایتالیایی که از ابتدای تابستان سال جاری سکان هدایت باواریایی‌ها را به جای پپ گواردیولا برعهده گرفته،‌ اظهارکرد: سرعت بالای بازیکنان تیم رقیب ممکن است دردسرساز شود.

وی اظهارداشت: وقتی در بازی‌های فینال حضور دارید، اعتمادبنفس و شجاعت می‌تواند عامل سرنوشت‌سازی شود. هدف ما این است بازی خود را گسترش داده و از این راه برنده شویم.

این مربی ۵۷ ساله که نیمی از زمان برگزاری کنفرانس را به زبان آلمانی صحبت کرد،‌ افزود: نقطه قوت دورتموند، بازیکنان سریع و جوانش است. آنها بازیکنان سرعتی زیادی دارند. ما باید فکری برای این نقطه قوت آنها بکنیم.

او ادامه داد: هدف ما این است که بازی خوبی به معرض نمایش بگذاریم و شاهد روحیه تیمی خیلی خوبی باشیم. واقعا اعتمادبنفس زیادی داریم.

آنچلوتی در بخشی از این نشست در مورد باستیان شواین‌اشتایگر، بازیکن آلمانی منچستریونایتد و سابق مونیخی‌‌ها که نیروی مازاد از سوی ژوزه مورینیو،‌سرمربی شیاطین سرخ اعلام شده،‌ عنوان کرد: باستیان خودش باید تصمیم بگیرد که آینده ورزشی‌اش در کجا باشد.اگر می‌خواهد بازی نکند، می‌تواند تصمیم بگیرد مربی شود. البته نه اینجا چون من کارم را دوست دارم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.