مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های جهان با صعود دو تیم برزیلی به فینال و عنوان هشتمی برای نماینده ایران پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا، بامداد چهارشنبه تیم الریان قطر به مصاف تیم کارلوس باربوسای برزیل رفت که این بازی با نتیجه ۳ بر صفر به سود تیم برزیلی خاتمه یافت.

در دیگر بازی این مرحله، تیم بارسلونا اسپانیا به مصاف مگنوس برزیل رفت که این مسابقه در وقتهای قانونی با تساوی ۳ بر ۳ خاتمه یافت. در ضربات پنالتی هم این تیم مگنوس بود که ۳ بر یک (در مجموع با نتیجه ۶ بر ۴) تیم بارسلونا را شکست داد تا این تیم اسپانیایی از رسیدن به فینال این مسابقات باز بماند.

به این ترتیب دیدار فینال امشب بین دو تیم برزیلی مگنوس و کارلوس باربوسا برگزار خواهد شد و الریان و بارسلونا هم برگزار کننده دیدار رده بندی هستند.

شب گذشته همچنین تیم‌های دینامو مسکو روسیه و اینتر موویستار اسپانیا برای تعیین تیم‌های پنجم و ششم به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه ۲ بر یک به سود نماینده روسیه خاتمه یافت.

تیم تاسیسات دریایی هم که برای عنوان هفتم و هشتم به مصاف اسپورتینگ لیسبون پرتغال رفته بود، بازی را با نتیجه ۲ بر یک واگذار کرد تا در بین هشت تیم حاضر در این مسابقات، به عنوان هشتمی بسنده کند. هرچند پیش از این وحید شمسایی سرمربی - بازیکن تیم تاسیسات تاکید کرده بود نتیجه در این مسابقات برایش اولویت نیست و به جام باشگاه‌های جهان به چشم یک میدان آماده سازی برای جام باشگاه‌های آسیا نگاه می‌کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.