رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی گفت: از نظرات خوب مدیران سابق باشگاه پرسپولیس و استقلال در جلسه روز گذشته نهایت استفاده را می‌بریم تا کار خصوصی‌سازی به خوبی انجام شود.

کاظم جلالی در گفت‌و گو با خبرنگار وزشی خبرگزای فارس،‌در مورد برگزاری نشست هم اندیشی مدیران سابق استقلال و پرسپولیس و پیشکسوتان این باشگاه در جهت اجرای خصوصی‌سازی گفت: نشست بسیار خوبی را برگزار کردیم. اکثر مدیران عامل سابق باشگاه استقلال و پرسپولیس که پس از انقلاب در این دو باشگاه فعالیت کردند در جلسه حضور داشتند. افرادی با افکار و سبک متفاوت با بیان نظرات کارشناسی دقیق در این جلسه به ما کمک کردند تا جمع‌بندی خوبی در بحث خصوصی‌سازی داشته باشیم.

وی افزود: پیش از این هم جلسه‌ای با سردبیران ورزشی داشتیم و آن‌ها دیدگاه‌های دقیق و خوبی در این راستا داشتند که توانستند به ما نقشه راه بدهند. در این جلسات به نکات خوبی اشاره شد که توجه به ‌آن منجر به تصمیم گیری خوب می‌شود. اگر خصوصی‌سازی به درستی انجام شود می‌تواند به پیشرفت فوتبال کمک کند وگرنه نتیجه‌ای معکوس می‌گذارد و باعث لطمه خوردن ورزش می‌شود.

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی در ادامه خاطرنشان کرد: مهمترین موضوعی که در جلسه روز گذشته محرز شد این است که چالش‌های زیادی در مسیر خصوصی‌سازی وجود دارد و باید بستر لازم را در این راستا فراهم کنیم. حتی باید در بدنه کشور ور شته‌های دیگر هم نظرات را بپرسیم تا مدیران باتجربه و  افرادی که توانایی علمی مناسبی دارند بتوانند به ما کمک کنند. به خوبی با چالش‌های پیش رو آشنا شده و از اینکه دوستان را دیروز دیدیم واقعا خوشحال شدیم. این نشست ها در اتخاذ تصمیمات بهتر می‌تواند به ما کمک کند.

جلالی در ادامه خاطرنشان کرد: مسئولان مربوطه می‌توانند در این جلسه حاضر شوند و از نظرات کارشناسی استفاده کنند اما ما به سهم خود از خروجی این جلسه بهره بردیم و باید گزارش کاملی از این جلسه را تهیه کنیم و آن‌را در اختیار نمایندگان مجلس بگذاریم تا آن‌ها بتوانند در تصمیم خود تمامی جوانب را در نظر بگیرند. فضای بحث در جلسه دیروز آزاد بودو هر کسی می‌توانست نظرش را بدهد. به سهم خود از مدیران سابق و پیشکسوتان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تشکر می‌کنم و بابت حضور امیررضا خادم که می‌تواند این نظرات را به وزارت ورزش انتقال دهد تشکر می‌کنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.