تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس در حالی برگزار شد که محسن بنگر مدافع این تیم بدون مشکل همراه سایر سرخپوشان تمرین کرد تا احتمال حضور این بازیکن در دربی افزایش یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس تمرین امروز سه شنبه  را از ساعت ۱۷ و به مدت ۷۵ دقیقه زیر نظر کادر فنی برگزار کرد. این تمرین با گرم کردن و انجام حرکات نرمشی و کششی آغاز شد و پس از آن بازیکنان در نیمی از زمین به مرور تاکتیک‌های مورد نظر کادر فنی با استفاده از آدمک‌ها پرداختند.

پس از آن بار دیگر بازیکنان در گوشه‌ای از زمین، با عبور از موانع به دوهای سرعتی و انجام حرکات کششی روی آوردند.

برانکو بعد از این بخش از تمرین به زبان فارسی گفت: «سفیدها بالا». بازیکنان با کاورهای سفید در بخش شمالی زمین قرار گرفتند و دیگر بازیکنان با پیراهن‌های نارنجی در مقابل آنها صف آرایی کردند.

حرکت در عمق و از جناحین و ارسال توپ به سمت دروازه با تاکید گلزنی از سوی برانکو همراه شد.

هادی نوروزی به همراه مهرداد کفشگری با میثم علیپور پزشک تیم به دویدن دور زمین پرداخته و تمرینات اختصاصی را در دستور کار داشتند.

ارسال توپ از نقطه کرنر روی دروازه و ضربه مهاجمان با جایگیری خط دفاع و توپگیری دروازه‌بان همراه شد.

محمود خوردبین سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس از روی نیمکت کلیه امور تیم و حتی لیست بازیکنان برای اخذ ویزا و زمان برگزاری بازی‌های پیش رو را به برانکو اعلام کرد.

کریم باقری در جریان تمرین، نکات لازم را به بازیکنان یادآور می‌شد و گاهی با آنها خوش و بش می‌کرد.

محسن بنگر در کلیه مراحل تمرین شرکت کرد اما احتیاط را در دستور کار داشت. به نظر می‌رسد این بازیکن مشکلی برای حضور در دیدار برابر استقلال نداشته باشد.

ایوانکوویچ برای رفع خستگی بازیکنان و آمادگی آنها برای تمرینات فشرده‌تر در روزهای آتی، زمان تمرین را کاهش داد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.