مدافع برزیلی بارسلونا برای تمدید قراردادش با کاتالان‌ها به توافق رسید.
به گزارش ایسنا، دنی آلوس که از مدت‌ها قبل مورد توجه چند تیم انگلیسی از جمله لیورپول قرار داشت، فصل آینده نیز در ترکیب این تیم به میدان خواهد رفت.

به نوشته ال‌موندو دپورتیوو این مدافع برزیلی پیشنهاد تمدید قراردادش را با بارسلونا قبول کرده است و به زودی این قرارداد را امضا خواهد کرد. بر اساس نوشته این روزنامه آلوس به علت وضعیت فرزندان خود تصمیم به ماندن گرفته و با پایان یافتن رقابت‌های این فصل، باشگاه بارسلونا به صورت رسمی تمدید قرارداد مدافع خود را اعلام خواهد کرد.

آبی‌-اناری‌ها در پنجره آینده فصل نقل و انتقالات تابستانی از جذب بازیکن محروم خواهند بود و به همین خاطر حفظ بازیکنان فعلی از اهمیت بالایی برای مسئولان آبی-اناری‌ها برخوردار است.

آلوس برزیلی در صحبتی کوتاه با Globoesporte که اخبار بازیکنان برزیلی را منتشر می‌کند، درباره سرنوشت خود گفت: از این که اینجا هستم از صمیم قلبم خوشحالم؛ هرچند که هنوز نه با من و نه با مدیربرنامه‌هایم صحبتی برای تمدید قرارداد نشده است. خودم را عضو این باشگاه می دانم و مایلم تا هر زمانی که مرا بخواهند در نوکمپ بمانم. بخش بزرگی از زندگی‌ام از زمانی که به این باشگاه آمدم تا به حال شکل گرفته است. حاضرم بمانم، حتی با گمانه‌زنی‌ها.

او در پایان گفت: هیچ پیش‌قرادادی با باشگاه‌های دیگر امضا نکرده‌ام. اینجا زندگی می‌کنم. در حال حاضر نیز تیم ما در سه جبهه از مسابقات حضور دارد و امید برای موفقیت در این میدان‌ها زنده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.