مهاجم تیم ملی امید کشورمان گفت: ما مقابل عربستان عملکرد خوبی داشتم اما بدشانسی عامل شکست‌مان شد.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، علیرضا جهانبخش در خصوص شکست ۲ بر یک تیم امید کشورمان مقابل عربستان گفت: امروز فوتبال بسیار خوبی را به نمایش گذاشتیم اما متأسفانه عربستان پیروز شد و همه ما از این شکست ناراحت هستیم. به هر حال همه روی حریف امروز ما حساسیت‌هایی داشته و دوست نداشتند که مقابل عربستان شکست بخوریم اما متأسفانه این اتفاق رخ داد.

وی ادامه داد: از همه مردم ایران عذرخواهی می‌کنیم که چنین نتیجه‌ای رقم خورد. ما هم می‌دانیم روی تیم عربستان حساسیت وجود دارد اما باید در نظر بگیرید که زمان کمی برای آماده‌سازی داشتیم و اردوهای زیادی هم پشت سر نگذاشته بودیم. خوشبختانه به عنوان بهترین تیم دوم به مرحله بعدی صعود کردیم و از حالا باید به فکر بازی‌های آذرماه باشیم تا با یک هماهنگی خوب با قدرت بیشتری مسابقات را ادامه دهیم.

مهاجم تیم فوتبال امید کشورمان درباره اینکه از ابتدا بحث حضور او و سردار آزمون در تیم امید داغ بود اما هنوز با این تیم به هماهنگی نرسیده‌اند، گفت: مطمئناً دور بودن ما از این تیم در کمتر بودن هماهنگی‌مان با سایر بازیکنان تأثیرگذار بوده است. من و سردار از ابتدای تمرینات تیم امید در این تیم حضور نداشتیم و برای هماهنگی بیشتر با بازیکنان نیاز به زمان داریم. ما فقط برای این چهار بازی به تیم امید آمدیم و مطمئناً کم تمرین کردن ما در عدم هماهنگی نیز تأثیرگذار بوده است اما به نظرم در بازی امروز همه خوب بازی کردند و فقط بدشانسی عامل شکست ما مقابل عربستان بود.

جهانبخش در پاسخ به این پرسش که آیا دوست نداشت امشب در دیدار دوستانه تیم ملی ایران مقابل سوئد به میدان برود، هیچ پاسخی نداد.

وی درباره عملکرد داوری دیدار امروز مقابل عربستان، گفت: داور بازی قضاوت خوبی نداشت و به نظرم تمام صحنه‌های ۵۰ - ۵۰ را به سود عربستان سوت می‌زد.

مهاجم تیم فوتبال امید کشورمان همچنین در خصوص دیدار امشب تیم ملی کشورمان مقابل سوئد، گفت: امیدواریم تیم ملی برنده میدان شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.