سرمربی اسپانیایی بایرن‌مونیخ معتقد است که رئال مادرید در نیمه اول دیدار شب گذشته مقابل شاگردانش عملکرد خوبی نداشته است.
به گزارش خبرگزاری فارس، پپ گواردیولا پس از شکست یک بر صفر و خارج از خانه شاگردانش مقابل رئال مادرید در دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا اظهار داشت: به تیمم افتخار می‌کنم. بازی خوبی مقابل رئال مادرید که یکی از بهترین تیم‌های دنیا است، ارائه کردیم. امیدوارم بتوانیم تا بازی برگشت بهتر شویم. مقابل تیمی به میدان رفتیم که گران‌ترین بازیکنان دنیا را در اختیار دارد و ما عالی کار کردیم. هرچند از نتیجه راضی نیستیم. برای جبران این نتیجه در دور برگشت به حضور هواداران در آلیانس آره‌نا نیاز داریم.

وی ادامه داد: به رئال مادرید تبریک می‌گویم. آنها در ۹۰ دقیقه برنده بازی بودند و حالا یک بازی دیگر در مونیخ در پیش داریم. آنها سرعت زیادی دارند و بهترین تیم دنیا در ضد حمله هستند. می‌خواستیم با مالکیت توپ بازی را در کنترل خود درآوریم. نتوانستیم گل بزنیم. یک بازی دیگر در پیش داریم.

سرمربی بایرن‌مونیخ خاطرنشان کرد: در نیمه اول آنها سه پاس هم به هم ندادند و توپ را در اختیار نداشتند. وقتی توپ نصیب آنها شد، خطرساز شدند. درباره رئال مادرید صحبت می‌کنیم اما نمی‌توانستم بیشتر از این به تیمی افتخار کنم که این طور کنترل بازی را در اختیار داشت. درباره خیلی چیزها صحبت می‌کنم و یادم نمی‌آید به روبن چه گفتم.

وی اضافه کرد: در بازی برگشت حمله می‌کنیم تا تلاش کنیم نتیجه را جبران کنیم. باید این بازی را دوباره تماشا کنم و سپس یک مسابقه در لیگ داریم. در بازی برگشت مقابل تماشاگران خانگی بازی خواهیم کرد و تلاش می‌کنیم تا به فینال برسیم. چیزی که نمی‌خواستم تحت این شرایط اتفاق بیفتد، شکست در این مسابقه بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.