سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید در مورد وضعیت تیمش در آستانه بازی با سویا در لالیگای اسپانیای سخن گفت.

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید در مورد وضعیت تیمش در آستانه بازی با سویا در لالیگای اسپانیای سخن گفت. به گزارش خبرگزاری تسنیم، کارلو آنچلوتی که تیم تحت‌هدایتش فردا شب (شنبه) باید در یک بازی حساس از هفته سی‌وهفتم لالیگای اسپانیا در ورزشگاه رامون سانچس پیسخوان به مصاف سویا برود؛ با حضور در کنفرانس خبری پیش از این بازی گفت: وینیسیوس، بنزما و آسنسیو فردا بازی نخواهند کرد. وینیسیوس در ناحیه زانو احساس درد دارد و به همین خاطر فردا مقابل سویا بازی نخواهد کرد. امیدواریم او را برای بازی پایانی فصل در اختیار داشته باشیم.

وی همچنین در خصوص اخبار منتشرشده در رسانه‌های اسپانیایی مبنی بر عدم تمایل سازمان لالیگای اسپانیا به استفاده از فناروی کنترل خط دروازه در فصل آینده این مسابقات به دلیل در بر داشتن هزینه ۳ میلیون یورویی اظهار داشت: به اعتقاد من استفاده از این فناوری مهم است. از زمان ورود این فناوری و فناوری کمک‌داور ویدئویی (VAR) اوضاع داوری‌ها بهتر شده، اما هنوز جا دارد که قضاوت داوران بهتر شود.

سرمربی ایتالیایی رئال مادرید همچنین درباره عملکرد تیمش در رقابت‌های فصل جاری لالیگا خاطرنشان کرد: ما پس از ال‌کلاسیکو تمرکز خود را از دست دادیم. در آن مقطع فاصله ما با بارسلونا ۱۲ امتیاز بود و آنها عملکرد باثبات‌تری نسبت به ما داشتند. بازیکنان ما پس از جام جهانی قطر در بهترین فرم و شکل خود نبودند. ما این فصل درخط حمله مشکلی نداشتیم چون در لالیگا بیشترین گل را به ثمر رساندیم، مشکل ما در خط دفاع بود.

کارلتو درباره احتمال تقویت تیمش برای فصل آینده گفت: ما هر کاری که برای تقویت تیم لازم باشد را انجام خواهیم داد. در مورد جذب مهاجم جدید هم باید بگویم که روی این موضوع کار می‌کنیم اما در حال حاضر نمی‌توانم نامی از گزینه‌های مدنظرمان به زبان بیاورم.

آنچلوتی در پایان درباره آینده حرفه‌ای هافبک بلژیکی‌اش که شایعه شده ممکن است در طرح معاوضه با هری کین راهی تاتنهام شود، تأکید کرد: ادن اِزار با ما قرارداد دارد. اگر او از وضعیتش در رئال ناراضی است، باید از باشگاه بخواهد که با جدایی‌اش موافقت کند. اگر هم از بودن در رئال خوشحال است که در جمع ما خواهد ماند. این موضوع در مورد همه بازیکنان صدق می‌کند.

رئال مادرید در حالی از ساعت ۲۰:۳۰ فردا (شنبه - به وقت تهران) به مصاف سویا می‌رود که در حال حاضر با ۷۴ امتیاز در رده دوم جدول رده‌بندی لالیگا و پشت‌سر بارسلونای ۸۵ امتیازی است، این در حالی است که اتلتیکومادرید ۷۳ امتیازی را پایین‌تر از خود می‌بیند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.