سرمربی هلندی منچستریونایتد به بازگشت تیمش به رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا با شکست چلسی واکنش نشان داد.

سرمربی هلندی منچستریونایتد به بازگشت تیمش به رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا با شکست چلسی واکنش نشان داد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، اریک تن‌هاخ که تیم تحت‌هدایتش شب گذشته (پنجشنبه) در دیداری معوقه از هفته سی‌ودوم لیگ برتر انگلیس موفق شد چلسی را در ورزشگاه اولدترافورد با نتیجه ۴ بر یک شکست دهد و در فاصله یک هفته مانده به پایان این رقابت‌ها، سهمیه حضور در رقابت‌های فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند، پس از این دیدار گفت: لیگ برتر انگلیس به خاطر سختی‌هایی که دارد، گاهی اوقات به این شکل است. این باشگاه متعلق به لیگ قهرمانان اروپاست. کسب سهمیه لیگ قهرمانان اما در این لیگ کار آسانی نیست چون تیم‌های زیادی برای این هدف رقابت می‌کنند. وقتی هم شما به این هدف دست پیدا می‌کنید، کار بزرگی انجام داده‌اید. ما هنوز به آن جایگاه مدنظرمان نرسیده‌ایم، اما به لیگ قهرمانان بازگشتیم که به نظرم این گامی واقعاً بزرگ بود.

سرمربی هلندی شیاطین سرخ که تیمش در تاریخ ۱۳ خرداد در دیدار فینال جام حذفی انگلیس در صورت شکست منچسترسیتی می‌تواند به دومین جام قهرمانی خود در فصل جاری برسد و رقیب همشهری خود را هم از شانس کسب سه‌گانه قهرمانی محروم کند، تصریح کرد: فینال جام حذفی بازی بزرگی خواهد شد، بنابراین باید خودمان را به خوبی برای رویارویی با منچسترسیتی آماده کنیم و این شانس را به خود برای کسب جام بدهیم. پیش از آن اما باید روی بازی پایانی فصل لیگ برتر با فولام تمرکز کنیم و در کنار آن برای بازی با منچسترسیتی آماده شویم.

وی همچنین در مورد مصدومیت‌های آنتونی و لوک شاو در جریان این دیدار اظهار داشت:همیشه سخت است که بلافاصله پس از پایان بازی وضعیت مصدومان تیم را تشریح کرد، اما مصدومیت آنتونی جدی به نظر می‌رسد. در مورد لوک شاو هم باید بگویم مصدومیت او به نظر مصدومیت بدی به نظر نمی‌آید، اما باید ۲۴ ساعت تا بررسی دقیق مصدومیت آنها صبر کنیم.

تن‌هاخ در پایان درباره موضوع تمدید قرارداد مهاجم انگلیسی خود که تبدیل به اولین بازیکن منچستریونایتد شد که پس از رویین فن‌پرسی در فصل ۱۳-۲۰۱۲ موفق به ثمر رساندن ۳۰ گل در طول یک فصل برای شیاطین سرخ شد، گفت: ما روی این موضوع داریم کار می‌کنیم و من احساس خوبی به آن دارم. رشفورد می‌خواهد در منچستریونایتد بماند و ما هم چنین چیزی را می‌خواهیم.

منچستریونایتد با این برد ۷۲ امتیازی شد و با پشت‌سر گذاشتن نیوکاسل ۷۰ امتیازی به رده سوم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس صعود کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.