هفته بیست‌ونهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های انگلیس با برتری پرگل آرسنال و ثبت دهمین شکست در کارنامه چلسی ادامه پیدا کرد.

هفته بیست‌ونهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های انگلیس با برتری پرگل آرسنال و ثبت دهمین شکست در کارنامه چلسی ادامه پیدا کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، در چارچوب هفته بیست‌ونهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های انگلیس از ساعت ۲۰ امروز (شنبه) تیم فوتبال چلسی در ورزشگاه استمفوردبریج پذیرای آستون‌ویلا بود که در این بازی با نتیجه ۲ بر صفر تن به شکست داد.

در این بازی اوله واتکینز در دقیقه ۱۸ و جان مک گین در دقیقه ۵۶ برای آستون‌ویلا گلزنی کردند تا دهمین شکست در کارنامه فصل جاری چلسی به ثبت برسد. آستون‌ویلا با این برد ۴۱ امتیازی شد و در رده نهم جدول رده‌بندی لیگ برتر صعود کرد. چلسی ۳۸ امتیازی نیز به رده یازدهم جدول تنزل یافت.

پیش از این بازی نیز تیم آرسنال در ورزشگاه خانگی خود با نتیجه ۴ بر یک لیدز یونایتد را شکست داده و اختلاف هشت امتیازی خود با منچسرسیتی تیم دوم جدول رده‌بندی را حفظ کرد. برای آرسنال در این بازی گابریل ژسوس (۳۵ - پنالتی و ۵۵)، بن وایت (۴۷) و گرانیت ژاکا (۸۴) و برای لیدز نیز راسموس کریستنستن (۷۶) گلزنی کردند. آرسنال با این برد ۷۲ امتیازی شد و جایگاه خود را در صدر جدول لیگ برتر استحکام بخشید.

نتایج دیگر دیدارهای امروز لیگ برتر انگلیس به شرح زیر است:

بورنموث ۲ - فولام یک برایتون ۳ - برنتفورد ۳ کریستال‌پالاس ۲ - لسترسیتی یک ناتینگهام فارست یک - ولورهمپتون یک

جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس: ۱- آرسنال ۷۲ امتیاز (۲۹ بازی) ۲- منچسترسیتی ۶۴ امتیازی (۲۸ بازی) ۳- منچستریونایتد ۵۰ امتیاز (۲۶ بازی) ۴- تاتنهام ۴۹ امتیاز (۲۸ بازی) ----------------------------------------- ۱۸- لسترسیتی ۲۵ امتیاز (۲۸ بازی) ۱۹- وستهام ۲۴ امتیاز (۲۶ بازی) ۲۰- ساوتهمپتون ۲۳ امتیاز (۲۸ امتیاز)

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.