تیم فوتبال پورتو نزدیک به ۲۰۰ دقیقه موفق به گلزنی نشده است و امید می‌رود مهدی طارمی به قحطی گل این تیم در دیدار فردا مقابل پورتیموننزه پایان بدهد.

به گزارش خبرنگار مهر، نشریه Jornal de Notícias پرتغال در گزارشی به دیدار تیم فوتبال پورتو مقابل پورتیموننزه اشاره کرد که فردا در چارچوب رقابت‌های لیگ پرتغال برگزار می‌شود. این روزنامه به انگیزه و غریزه طارمی برای پایان دادن به قحطی و خشکسالی ۲۰۰ دقیقه‌ای پورتو در گلزنی پرداخته است.

JN نوشت: «بازی یکشنبه مقابل پورتیموننزه فرصتی عالی برای آبی و سفیدپوشان است تا به کمبود گل دو دیدار قبلی (مسابقه برابر اینتر و براگا) پایان دهند و مهدی طارمی یکی از سلاح‌هایی است که سرجیو کونسیسائو برای گلزنی در اختیار دارد. بازیکن ایرانی آخرین گل آبی و سفیدها را در دقیقه ۷۳ دوئل با استوریل به ثمر رساند و پس از آن حدود ۲۰۰ دقیقه بدون گلزنی پورتو ادامه دارد.»

در ادامه این گزارش آمده است: «طارمی در فیفادی برای انجام دو بازی دوستانه راهی ایران شد و در اولین بازی از روی نقطه پنالتی مقابل روسیه گلزنی کرد. با بازگشت به اولیوال، او به ترکیب پورتو مقابل پورتیموننزه بر می‌گردد؛ به ویژه به این دلیل که کونسیسائو به دلیل مصدومیت نمی‌تواند از اوانیلسون، دیگر بازیکن ثابت خط حمله استفاده کند. در صورتی که سرمربی تصمیم بگیرد به بازیکن ایرانی به دلیل خستگی سفر به قاره آسیا استراحت بدهد، تونی مارتینز و دنی ناماسو با هم مقابل هم بازی خواهند کرد.»

طارمی که در این فصل در تمام مسابقات مختلف برای پورتو ۲۲ بار گلزنی کرده است، فصل قبل مقابل پورتیموننزه هت تریک کرد و سه گل برابر این تیم به ثمر رساند.

پورتو در حال حاضر با ۵۸ امتیاز و ۱۰ اختلاف امتیاز نسبت به بنفیکا در رده دوم جدول است و شانس زیادی برای دفاع از عنوان قهرمانی خود در لیگ پرتغال ندارد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )