انتقال سامان قدوس بازیکن ایرانی باشگاه برنتفورد به تیم مالمو سوئد منتفی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، چند روز پیش بود که رسانه‌های سوئدی از مذاکره باشگاه مالمو با سامان قدوس بازیکن تیم ملی ایران پرده برداشتند. مالمو که فصل گذشته در رده هفتم لیگ سوئد قرار گرفته بود، قصد داشت تا قبل از پایان مهلت نقل و انتقالات لیگ این کشور، تیمش را با خرید چند بازیکن از جمله سامان قدوس تقویت کند.

قدوس که تا تابستان امسال با باشگاه برنتفورد انگلیس قرارداد دارد، در این فصل فرصت زیادی برای بازی در این تیم پیدا نکرد و همین مسئله احتمال جدایی او از لیگ برتر انگلیس را افزایش می‌داد.

با این حال این بازیکن که اتفاقاً زاده شهر مالمو هم هست، به پیشنهاد این تیم حداقل در این مقطع زمانی پاسخ منفی داده است.

مهلت نقل و انتقالات لیگ سوئد شب گذشته به پایان رسید و «آندرئاس گئورگسون» مدیر فنی باشگاه مالمو ساعاتی قبل از آن تایید کرد که انتقال قدوس ممکن است در یک زمان دیگر انجام بشود.

او در این خصوص گفت: قدوس بازیکنی است که به طور عجیبی هرگز در مالمو بازی نکرده و باید هم بازی کند. او اهل همین شهر است و بارها با او ملاقات کرده‌ایم. او از دوران جوانی بازیکن خوبی بوده است ولی مسیر شغلی متفاوتی را در پیش گرفته است.

مدیر فنی باشگاه مالمو خاطرنشان کرد: معتقدیم که یک روز این اتفاق می‌افتد (قدوس به مالمو می‌آید) اما الان در آن مرحله نیستیم. با سامان رابطه داریم و او تابستان گذشته هم مدتی برای تمرین به ما پیوست.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.