دور نخست بازی‌های مرحله مقدماتی رقابت‌های یورو ۲۰۲۴ با پیروزی تیم‌‌های ملی اسپانیا و سوئیس و تساوی کرواسی در دقایق تلف شده نیمه دوم به پایان رسید.

دور نخست بازی‌های مرحله مقدماتی رقابت‌های یورو ۲۰۲۴ با پیروزی تیم‌‌های ملی اسپانیا و سوئیس و تساوی کرواسی در دقایق تلف شده نیمه دوم به پایان رسید. به گزارش خبرگزاری تسنیم، در سومین و آخرین شب از دور نخست بازی‌های مرحله مقدماتی یورو ۲۰۲۴، شب گذشته (شنبه) چندین بازی در گروه‌های مختلف برگزار شد که در مهمترین آنها در گروه A تیم ملی اسپانیا میهمان خود نروژ را با نتیجه ۳ بر صفر شکست داد.

دنی اولمو در دقیقه ۱۳ و خوسلو در دقایق ۸۴ و ۸۵ گل‌های اسپانیا را در اولین بازی رسمی این تیم با هدایت سرمربی جدیدش لوئیس دلافوئنته به ثمر رساندند. این در حالی بود که سرشناس‌ترین ستاره حریف، ارلینگ هالند در این بازی حضور نداشت.

در دیگر بازی مهم، در گروه D تیم ملی کرواسی در حالی که تا دقیقه ۳+۹۰ به لطف تک گل دقیقه ۲۸ آندری کراماریچ از میهمان خود ولز پیش بود، دروازه‌اش توسط ناتان برودهد باز شد تا در آخرین دقیقه بازی پیروزی را با تساوی عوض کرده باشد.

پرگل‌ترین بازی اما در گروه I رقم خورد، جایی که تیم ملی سوئیس میزبان خود بلاروس را با نتیجه ۵ بر صفر در هم کوبید.

رناتو اشتفن سه بار در دقایق ۴، ۱۷ و ۲۹، گرانیت ژاکا در دقیقه ۶۲ و آمدونی در دقیقه ۶۵ گل‌های سوئیس را در این بازی به ثمر رساندند.

نتایج سایر بازی‌های شنبه شب به شرح زیر است:

اسکاتلند ۳ - قبرس صفر ارمنستان یک - ترکیه ۲ رژیم اشغالگر قدس یک - کوزوو یک آندورا صفر - رومانی ۲

دور دوم بازی‌های مرحله مقدماتی یورو ۲۰۲۴ از امشب با برگزاری هشت دیدار آغاز می‌شود که در مهمترین بازی‌ها ایتالیا میهمان مالت (۲۲:۳۰) است و انگلیس میزبان اوکراین (۱۹:۳۰).

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.