کاپیتان تیم فوتبال یوونتوس و هافبک اینتر اردوی آتزوری را پیش از دومین بازی این تیم در مرحله مقدماتی یورو ۲۰۲۴ ترک کردند.

کاپیتان تیم فوتبال یوونتوس و هافبک اینتر اردوی آتزوری را پیش از دومین بازی این تیم در مرحله مقدماتی یورو ۲۰۲۴ ترک کردند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، با اضافه شدن نام لئوناردو بونوچی و نیکولو بارلا به فهرست مصدومان تیم ملی ایتالیا، دردسرهای روبرتو مانچینی در هفته نخست بازی‌های مرحله مقدماتی یورو ۲۰۲۴ افزایش یافت.

بارلا، هافبک اینتر در جریان بازی شب گذشته (جمعه) نراتزوری برابر انگلیس که با شکست ۲ بر یک ایتالیایی‌ها در شهر ناپل همراه بود، در صحنه تنها گل تیم میزبان آسیب دید و دقایقی بعد مجبور به ترک میدان شد.

بونوچی اما برخلاف بارلا با وجود دعوت شدن به اردوی آتزوری، برای بازی شب گذشته روی نیمکت هم نبود چرا که آمادگی او به حدی نرسیده بود که شانسی برای رفتن به میدان داشته باشد.

از این رو مانچینی چاره‌ای جز موافقت با خروج زودهنگام بازیکنان باتجربه تیمش نداشت و این در حالی است که آتزوری یکشنبه هفته پیش‌رو در دومین دور از بازی‌های مرحله مقدماتی یورو ۲۰۲۴ میهمان مالت خواهد بود.

غیبت این دو نفر برای بازی مقابل آسان‌ترین حریف آتزوری در گروه C در حالی است که پیش از آنها نام مانچو مجبور شده بود روی نام ستاره‌های دیگری مانند فدریکو کیه‌زا، چیرو ایموبیله، آلساندرو باستونی، فدریکو دی‌مارکو و جاکومو راسپادوری خط بکشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.