مهاجم تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه امیر قلعه‌نویی افتخارات زیادی کسب کرده است، گفت: بازیکنان موظف هستند به او احترام بگزارند.

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه امیر قلعه‌نویی افتخارات زیادی کسب کرده است، گفت: بازیکنان موظف هستند به او احترام بگزارند. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مهدی طارمی پس از تساوی یک ـ یک تیم ملی فوتبال ایران مقابل روسیه در دیداری تدارکاتی، گفت: بازی خیلی خوبی بود و موقعیت‌های زیادی داشتیم و می‌توانستیم راحت برنده شویم ولی متأسفانه شرایط طوری پیش نرفت که ببریم. هدف خوبی داشتیم و انرژی مثبت در تیم دیده می‌شد که بزرگ‌ترین حُسن است. یک‌سری از بازیکنان جدید هستند و طول می‌کشد هماهنگ شویم. دیدار امروز اتفاق خوبی بود.

وی در مورد حضور امیر قلعه‌نویی در تیم ملی فوتبال تصریح کرد: امیرخان سرمربی تیم ملی است و بازیکنان موظف هستند به ایشان احترام بگزارند. قلعه‌نویی در گذشته بازیکن و سرمربی تیم ملی بوده و در تیم‌هایی که حضور داشته، افتخارات زیادی کسب کرده است. بازیکنان موظف هستند تمام تلاش‌شان را اول برای ایران و سپس برای تیم ملی و سرمربی به‌کار ببرند.

مهاجم تیم ملی در رابطه با غیبت سردار آزمون در اردوی تیم ملی فوتبال گفت: عدم‌حضور آزمون به‌خاطر مسائل خانوادگی بود، ضمن اینکه او به‌تازگی جایگاهش را در بایرلورکوزن به‌دست آورده است و بهتر است به حاشیه‌ها نروید، آزمون قبل از اردو هماهنگ کرد و مربی تیم در جریان است.

طارمی درباره بحث از دست ندادن فیفادی‌ها برای تیم ملی فوتبال خاطرنشان کرد: در فیفادی‌ باید بازی انجام دهیم. یک‌سری بازیکن جوان و باتجربه داریم و تیم نیاز دارد تمرینات بیشتری انجام دهد. برای همه تیم‌ها واضح است که فیفادی اهمیت دارد. چیزی که می‌دانم برنامه‌ریزی‌هایی بین سرمربی و مهدی تاج شده است تا هیچ بازی‌ای را از دست ندهیم.

وی با این سؤال روبه‌رو شد که آیا تیم ملی می‌تواند قهرمان جام ملت‌های آسیا شود، گفت: ما در آسیا حکم برزیل، فرانسه، آرژانتین، انگلیس و... در جام جهانی را داریم و یکی از شانس‌ها خواهیم بود، فقط نیاز به برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های بیشتر داریم و می‌توانیم اتفاقات خوبی رقم بزنیم و قهرمان شویم.

مهاجم تیم ملی در واکنش به این موضوع که شایعاتی مطرح شد که شاید امثال او و سردار آزمون حرف امیر قلعه‌نویی در تیم ملی را نخوانند و باندبازی به‌وجود بیاید، گفت: بازیکنان حرفه‌ای هستند و چیزی که در اردو دیدم همه کارشان را خوب انجام می‌دهند و به آنها افتخار می‌کنم، چه باندبازی‌ای؟ باند وجود ندارد، دوست هستیم و صحبت‌ها در رسانه‌ها مطرح می‌شود، چیزی که واقعیت دارد در زمین دیدید. اگر کم‌کاری از من یا فرد دیگری دیده باشید می‌توانید سؤال بپرسید، ما کم‌کاری نکرده‌ایم و نخواهیم کرد و تا جایی که در توان‌مان باشد، کار می‌کنیم، مطمئن باشید که هیچ کم‌کاری نخواهیم کرد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۷ )