بارسلونا برای سروسامان دادن به وضعیت مالی خود، باید پول زیادی از فروش بازیکن و دستمزدهای آن‌ها به دست آورد و شاید جوردی آلبا قربانی این وضعیت شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بنابر اطلاعات اخیر، بارسلونا باید ۲۰۰ میلیون یورو درآمد داشته باشد تا بتواند با قوانین لالیگا خودش را سازگار کند. بلوگرانا در گذشته این کار را با فسخ قرارداد چند بازیکن و خلاص شدن از شر دستمزد آن‌ها انجام داده است و حالا آن‌ها باید بیشتر از این کارها بکنند.

به نقل از سایت گل، در میان لیستی که ممکن است بارسلونا را به اجبار در تابستان ۲۰۲۳ ترک کنند، نام جوردی آلبا به چشم می خورد. او سال بعد حدود ۳۸ میلیون یورو از بارسلونا دستمزد می گیرد و شاید خوان لاپورتا دوست نداشته باشد چنین مبلغی را برای کسی هزینه کند که دیگر جایی در ترکیب اصلی ژاوی هرناندز ندارد.

کاتالان‌ها نتوانسته‌اند تمدید قرارداد گاوی، سرخی روبرتو و رونالد آرائوخو را به خاطر مشکلات وخیم مالی در لالیگا ثبت کند و خاویر تباس رییس لالیگا نیز تایید کرد که بارسلونا نمی تواند به خاطر قانون سقف دستمزدها، بازیکن جدیدی به خدمت بگیرد. این خبر بسیار بدی برای ژاوی است، چون او اذعان کرده که به دنبال تقویت تیمش در تابستان آینده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.