فدراسیون فوتبال ایتالیا تاریخ رویارویی تیم‌های اینتر و یوونتوس در مرحله نیمه نهایی جام حذفی این کشور را اعلام کرد.

فدراسیون فوتبال ایتالیا تاریخ رویارویی تیم‌های اینتر و یوونتوس در مرحله نیمه نهایی جام حذفی این کشور را اعلام کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال اینتر اگرچه هر دو دربی ایتالیایی فصل جاری سری A را به یوونتوس باخت اما هنوز این شانس را دارد باخت‌های متحمل شده برابر رقیب دیرینه را در جام حذفی جبران کند.

یووه با غلبه بر لاتزیو و اینتر با حذف آتالانتا به مرحله نیمه نهایی کوپا ایتالیا راه یافته‌اند اما در این مرحله یا بانوی پیر دستش از دومین جام داخلی کوتاه خواهد شد یا اینتر از دفاع از عنوان قهرمانی‌اش بازخواهد ماند.

مطابق قرعه‌کشی صورت گرفته برای بازی‌های مرحله ماقبل پایانی جام حذفی ایتالیا، در دور رفت مرحله نیمه نهایی یوونتوس میزبان اینتر خواهد بود که این بازی روز سه‌شنبه ۱۵ فروردین در ورزشگاه آلیانتس آره‌نا از ساعت ۲۲:۳۰ برگزار خواهد شد. یک روز بعد از این بازی نیز در همان ساعت کرمونزه شگفتی‌ساز از فیورنتینا پذیرایی خواهد کرد.

در دور برگشت اینتر میزبان یوونتوس است که این بازی هم روز ششم اردیبهشت در ورزشگاه جوزپه مه‌آتزا برگزار می‌شود، یک روز قبل از نبرد برگشت تیم‌های فیورنتینا و کرمونزه در ورزشگاه آرتمیو فرانکی.

فینال کوپا ایتالیا نیز روز سوم خرداد در ورزشگاه المپیکوی شهر رم برگزار خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.