سرمربی تیم فوتبال میلان می‌گوید که از عملکرد شاگردانش مقابل اودینزه راضی نیست.

سرمربی تیم فوتبال میلان می‌گوید که از عملکرد شاگردانش مقابل اودینزه راضی نیست. به گزارش خبرگزاری تسنیم، استفانو پیولی که تیم تحت‌هدایتش شب گذشته (شنبه) در هفته بیست‌و‌هفتم سری A ایتالیا در خانه اودینزه با نتیجه ۳ بر یک تن به شکست داد، پس از این دیدار در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا» گفت: این یک عملکرد منفی از جانب ما بود. وقتی تیم شبیه به این بازی می‌کند، اینکه نه قدرت و شدت کافی داریم و نه دقت و تمرکز لازمرا؛ بدین معناست که من به عنوان مربی در آماده‌سازی تیم بد کار کرده‌ام. ما در این بازی خیلی پایین‌تر از سطح توانایی‌های خود بودیم.

سرمربی میلان که تیمش در سه بازی اخیر خود در سری A ایتالیا تنها یک امتیاز کسب کرده و در حال حاضر جایگاه چهارمی‌اش در این رقابت‌ها متزلزل به نظر می‌رسد، اظهار داشت: اگر ما از قبل به مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان فکر می‌کردیم، مشکلی جدی برای‌مان به وجود می‌آمد، به خصوص اینکه قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر سری A اولویت اصلی ما به شمار می‌رود. ما در چند بازی اخیر در سطح واقعی خودمان بازی نکرده‌ایم و اگر از نظر شدت بازی، سازماندهی و تمرکز در سطح خودمان نباشیم، نتیجه‌اش می‌شود چنین نمایش‌هایی.

وی تصریح کرد: من مطمئناً ناامید هستم، چون در هفته‌های اخیر به اندازه کافی خوب عمل نکرده‌ایم و مطابق با استانداردهای خود بازی نکرده‌ایم. ما باید در تمامی جنبه‌ها سطح بازی‌مان را بالا ببریم چون این اصلاً عملکرد خوبی نبود. ما در جریان بازی خیلی کُند بودیم، اشتباهات زیادی مرتکب شدیم، حتی بدون اینکه توسط حریف تحت فشار قرار بگیریم.

پیولی در پایان خاطرنشان کرد: ما می‌توانیم برگردیم. ما شرایط موجود را ارزیابی خواهیم کرد و مشتاقیم به سبک فوتبالی که بیشتر از همه از آن لذت می‌بریم، بازگردیم، سبکی که با ویژگی‌های ما سازگار است و نتیجه‌بخش است. در این بازی اما خیلی از کارهای‌مان جواب نداد. واضح است که ما نمی‌توانیم از عنوان قهرمانی‌مان دفاع کنیم، اما می‌توانیم در این مینی لیگ که تیم‌هایی در تلاش برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا هستند، سهمیه را بگیریم. ما می‌خواهیم و می‌توانیم این فصل بهتر عمل کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.