رئیس فدراسیون فوتبال ایران در جریان صحبت‌هایش در خصوص کارلوس کی‌روش، مبلغ قرارداد او را با فدراسیون قطر فاش کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مهدی تاج پس از مجمع عمومی فوق العاده فدراسیون فوتبال که امروز یکشنبه به صورت وبینار برگزار شد، به شرایط تیم ملی در جام جهانی و پس از آن اشاره کرد.

تاج گفت: در جام جهانی ۲۰۲۲ اتفاقات خاصی رقم خورد. خیلی از شیطنت‌ها بود که می‌خواستند بشود ولی از آن عبور کردیم. تیم ملی سه بازی قابل قبول ارائه کرد. در بازی اول با انگلیس شکست خوردیم که طبیعی بود. مقابل ولز پیروز شدیم و برابر آمریکا هم قابل قبول بازی کردیم. در مجموع سه امتیاز گرفتیم. تیم ملی با سرمربیگری کارلوس کی روش به نظرم عملکرد قابل قبولی داشت.

وی سپس به صورت ناخودآگاه مبلغ قرارداد کی روش با قطر را اعلام کرد و افزود: پس از جام جهانی کی روش به قطر رفت. انتخاب کی روش توسط قطر با ۳.۲ (احتمالاً میلیون یورو) نشان می‌دهد ما انتخاب خوبی داشته‌ایم. الان هم سرمربی خوبی انتخاب کرده‌ایم؛ آقای قلعه نویی که به شهادت آمار و ارقام در لیگ عملکرد قابل قبولی داشته است. در دوره‌ای هم که در تیم ملی بود با پنالتی (از جام ملت‌های آسیا) حذف شد. بسیاری از عزیزان این را انتخاب خوبی با توجه به شرایط فدراسیون می‌دانند.

رئیس فدراسیون فوتبال با مرور عملکرد سایر تیم‌های تحت نظر این فدراسیون، خاطرنشان کرد: چالش‌هایی هم داریم مثل مسائل مالی که نتوانستیم با فیفا و کنفدراسیون آسیا حل کنیم. تحریم‌ها موثر است و نتوانستند پول ما، پرسپولیس و استقلال را منتقل کنند. در تلاش هستیم ولی تا امروز مشکل حل نشده است.

تاج در پایان گفت: از وزارت ورزش پولی نمی‌گیریم و درآمد حق پخش را هم نداریم. اگر این تحریم‌ها را پشت سر بگذاریم موانعی که از نظر مالی مورد رنجش فدراسیون است رفع می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.