شاگردان گراهام پاتر در ادامه نتایج بی‌ثبات‌ خود در فصل جاری لیگ برتر انگلیس، مقابل اورتون پایین جدولی هم متوقف شدند.

شاگردان گراهام پاتر در ادامه نتایج بی‌ثبات‌ خود در فصل جاری لیگ برتر انگلیس، مقابل اورتون پایین جدولی هم متوقف شدند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، در دومین روز از هفته بیست‌و‌هشتم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، عصر امروز (شنبه) چند بازی برگزار شد که در مهمترین آنها چلسی بحران زده در ورزشگاه استمفوردبریج مقابل میهمان خود تیم اورتون به نتیجه‌ای بهتر از تساوی ۲-۲ دست پیدا نکرد.

چلسی با گلزنی ژوائو فلیکس در دقیقه ۵۲ پیش افتاد اما دروازه‌اش در دقیقه ۶۹ توسط عبدلایه داکور باز شد. کای هاورتس در دقیقه ۷۶ از روی نقطه پنالتی بار دیگر آبی‌های لندن را پیش انداخت اما یک دقیقه به پایان وقت‌های معمول بازی اورتون توسط الیس سیمز به گل رسید تا این بازی برنده نداشته باشد.

این هفدهمین بار در ۲۷ بازی این فصل چلسی در لیگ برتر است که تیم تحت هدایت گراهام پاتر موفق به کسب پیروزی نمی‌شود. آبی‌های لندن اکنون با ۳۸ امتیاز در رده دهم قرار دارند، یعنی ۱۱ امتیاز با رده چهارم برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان، ۲۸ امتیاز با صدر جدول و ۹ امتیاز فاصله با رده پنجم برای کسب سهمیه لیگ اروپا. اورتون هم که وضعیتش دستکمی از چلسی ندارد با ۲۶ امتیاز رده پانزدهم را در اختیار دارد.

پیش از این مسابقه هم چند بازی دیگر برگزار شده بود که در مهمترین آنها نبرد تاتنهام با ساوتهمپتون در ورزشگاه سنت‌ماری ۳-۳ مساوی به پایان رسید. چی آدامز ۴۶، تئو ولکات ۷۷ و جیمز وارد ۳+۹۰ (پنالتی) برای ساوتهمپتون گلزنی کردند و سه گل میهمان لندنی هم توسط پدرو پورو ۱+۴۵، هری کین ۶۵ و ایوان پریشیچ ۷۴ به ثمر رسید.

تاتنهام با این تساوی ۴۹ امتیازی شد و با دو بازی بیشتر نسبت به نیوکاسل ۴۷ امتیازی، فعلاً در رده چهارم باقی می‌ماند.

در بازی دیگر برنتفورد، تیم سامان قدوس در یک بازی خانگی برابر لسترسیتی به تساوی یک - یک رضایت داد. قدوس در این مسابقه فرصت حضور در میدان را پیدا نکرد. برنتفورد ۴۲ امتیازی در جدول هشتم است.

همچنین امروز استون‌ویلا با نتیجه ۳ بر صفر میهمان خود بورنموث را شکست داد و ولورهمپتون در خانه مقابل لیدزیونایتد متحمل شکست سنگین ۴ بر ۲ شد.

در جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس، آرسنال ۶۶ امتیاز، منچسترسیتی ۶۱ امتیازی و منچستریونایتد ۵۰ امتیازی اول تا سوم هستند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.