مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه داوری ها به ضرر استقلال تمام شده است گفت: امیدوارم داوران با ساپینتو مهربان تر باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، خسرو حیدری پس از پیروزی استقلال برابر نفت مسجد سلیمان گفت: بازی خوبی انجام دادیم و توانستیم روند بردمان را ادامه دهیم. ما هجومی بازی کردیم. به سه گل رسیدیم و می توانستیم گل های بیشتری هم بزنیم که شانس با ما یار نبود.

حیدری افزود: امیدوارم داوران قضاوت بهتری داشته باشند. برخی ها با داد و فریاد همه کاری انجام می دهند اما متاسفانه در این مدت دیواری کوتاهتر از استقلال نبوده است. در کرمان هم ساپینتو نباید اخراج می شد اما این اتفاق افتاد و او امروز کنار زمین نبود.

مربی استقلال در مورد وضعیت علیرضا رضایی هم گفت: او شروع خوبی داشت و بازی خوبی هم انجام داد اما متاسفانه دچار مصدومیت شد و حالا باید ببینیم وضعیت او چه خواهد شد ضمن اینکه ما در دیدار برابر پیکان، حسینی را درون دروازه خواهیم داشت.

وی در پاسخ به این پرسش که گفته شد که امروز از ساپینتو به خاطر اتفاقاتی که در کرمان افتاد دلجویی شده است گفت: او مربی پرتلاشی است. با توجه به اینکه مقصر هم نبود از او دلجویی کردند و امیدواریم دیگر شاهد چنین اتفاقی در فوتبالمان نباشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.