در دو دیدار همزمان از هفته نوزدهم لیگ برتر، نساجی در خانه مقابل پیکان متوقف شد و آلومینیوم هم پیروزی مهمی را در خانه مقابل مس رفسنجان کسب کرد.

در دو دیدار همزمان از هفته نوزدهم لیگ برتر، نساجی در خانه مقابل پیکان متوقف شد و آلومینیوم هم پیروزی مهمی را در خانه مقابل مس رفسنجان کسب کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، هفته نوزدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور با برگزاری دو دیدار همزمان از ساعت ۱۵ امروز (سه‌شنبه) در شهرهای قائمشهر و اراک آغاز شد که نتایج این دیدارها به شرح زیر است:

* نساجی مازندران یک - پیکان تهران یکگل‌ها: حامد شیری (۴۸ - پنالتی) برای نساجی و شرزود تمیروف (۷۰) برای پیکاناخطار: کریم اسلامی و عرفان گل‌محمدی (نساجی) و سامان فلاح و شرزود تمیروف (پیکان) - شاگردان حمید مطهری که از هفته چهاردهم، در رسیدن به پیروزی ناکام بودند، در این هفته هم مقابل پیکان متوقف شدند تا نساجی برای پنجمین هفته در حسرت کسب سه امتیاز باقی بماند.

* آلومینیوم اراک ۲ - مس رفسنجان یکگل‌ها: محمدرضا آزادی (۲۳) و هانسل زاپاتا (۵۰) برای آلومینیوم و گادوین منشا (۶۰) برای مس رفسنجاناخطار: حسین پورحمیدی (آلومینیوم) - با توجه به هم‌امتیاز بودن آلومینیوم و مس رفسنجان، شاگردان مهدی رحمتی، علاوه بر کسب سه امتیاز خانگی، با عبور از مس با ۲۸ امتیاز در رتبه ششم جدول قرار گرفتند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.